Întrebare cu răspuns(uri)

Cum pot schimba adresa de mail la o comanda online?

Buna! Am plasat o comanda online și am greșit adresa de mail. Cum se poate schimba?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (0)

0%

0 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Dupa plasarea comenzii nu mai poti face tu modificari, doar un consultant Orange.. la 300 sau pe chat.. cred ca este putin cam tarziu, s-a cam terminat prigramul pentru ziua de azi..
Robotul il gasesti non-stop, dar, nu stiu daca te poate ajuta.. https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul...

Pai nu ai folosit adresa de email aferenta contului My orange? Ar trebui sa se preia automat. Incearca maine sa iei legatura cu consultantii clienti. In cel mai rau caz refuza primirea comenzii si reia-o dupa ce iti primesti eventualele sume platite. Nu stiu cu transportul, cine il plateste in caz de retur.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!