Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Buna! Am plasat o comanda online și am greșit adresa de mail. Cum se poate schimba?
Salut, Iamalion92!
Poți contacta Serviciul Clienți pe chat, prin apel la 300 sau prin e-mail la magazinonline@orange.ro.
https://www.orange.ro/help/am-gresit-adresa-de-livrare-cu...
Să ne spui dacă ai rezolvat.
Alte răspunsuri
Dupa plasarea comenzii nu mai poti face tu modificari, doar un consultant Orange.. la 300 sau pe chat.. cred ca este putin cam tarziu, s-a cam terminat prigramul pentru ziua de azi..
Robotul il gasesti non-stop, dar, nu stiu daca te poate ajuta.. https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul...
Pai nu ai folosit adresa de email aferenta contului My orange? Ar trebui sa se preia automat. Incearca maine sa iei legatura cu consultantii clienti. In cel mai rau caz refuza primirea comenzii si reia-o dupa ce iti primesti eventualele sume platite. Nu stiu cu transportul, cine il plateste in caz de retur.
Salut, Iamalion92!
Poți contacta Serviciul Clienți pe chat, prin apel la 300 sau prin e-mail la magazinonline@orange.ro.
https://www.orange.ro/help/am-gresit-adresa-de-livrare-cu...
Să ne spui dacă ai rezolvat.
DanielaH a fost desemnat cel mai bun respondent
DanielaH a răspuns
Viocat a răspuns
Jay a răspuns
Iamalion92 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.