Întrebare fară răspuns

Agresorul Orange

Salut. Se mai simte cineva agresat de Orange cu sms-uri, apeluri nesolicitate de la asistenta Gina si altele asemenea? Pentru 3 zile depasire scadenta? Avem un contract, dupa o notificare (in modul ales de fiecare), sa faca Orange ce scrie in contract, unde nu scrie sa fii bombardat cu apeluri ca de recuperatori.

Răspunsuri

Salut! Când ai avut scadența pentru factură? Parcă nu îmi vine să cred că pentru 3 zile de întârziere de la scadență să fie întreprinse atâtea măsuri de recuperare... și este regretabil dacă s-a întâmplat așa
Vezi și răspunsul de la întrbările de mai jos:
https://comunitate.orange.ro/questions/2306085-intampla-platesc-abonament-refuz-platirea-acestuia
https://comunitate.orange.ro/questions/2567716-stilul-arogant-abuziv-credit-express-contacteaza-clientii-orange
https://comunitate.orange.ro/questions/2295982-platit-abonamentul-intarziere-2-saptamani-contactata-credit-express

svetalex
svetalex

svetalex

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
svetalex

Salut!
Sunt clienti care se supara ca in loc sa-i tot anunte, le suspenda serviciile, probabil tot conform contract..
Poti pune niste capturi cu acele apeluri si sms-uri, sa vedem si noi cat de bombardat poate fi un client care a intarziat 3 zile, te rog?

Poate era mai bine dezactivat SIM-ul, fără atât ”bombardament” deranjant și supărător. Să fi văzut ulterior cine pe cine căuta și făcea ”iertăciuni” de reconectare, poate chiar de păstrare număr. Păcat că trăim să vedem și astfel de episoade din paradisul românesc.

In contract ce spune legat de neplata facturii in termen? Pe internet scrie ca din a 15a zi de la emitere contractul se suspenda" Toate facturile emise pentru codul tau de abonat Orange trebuie achitate într-un interval de 14 zile calendaristice de la data emiterii.
Dacă ai depaşit acest termen, abonamentul tău se va suspenda până la plata integrală a sumei restante.
În această perioadă, vei putea primi apeluri şi mesaje şi vei putea apela doar numerele gratuite Orange (Serviciul Clienți - 300, *100# etc). Suspendarea pentru neplată a unei facturi nu înseamnă închidereacontractului de abonament, ci doar restricționarea temporară a serviciilor (inclusiv cele de internet prin fibră și TV) până la efectuarea plății. " Vad ca nu e cazul aici.

Indicat ar fi ca fiecare client sa-si achite factura la timp. In felul asta evitandu-se orice fel de interventie neplacuta din partea operatorului. De asemenea, daca nu e neaparata nevoie de abonament, recomandarea mea ar fi sa alegeti mai degraba serviciile prepaid unde cu siguranta nu se poate ajunge la probleme de genul asta.

Asa cum clientul are facturi de achitat, la fel si Orange. Deci e bine ca fiecare sa-si faca partea lui in termenul convenit de comun acord astfel incat sa se evite situatiile neplacute. Atat de o parte cat si de cealalta.

Salutare!

Nici eu nu prea văd unde este ,,agresiunea". Noi, oamenii ne supărăm pe chestii care ar trebui să le considerăm normale. Faptul că te avertizează că ai depășit un termen, nu ar trebui să te supere deloc. Știu, e uneori dificil în zilele noastre să te descurci cu banii, cu tot ce ai de achitat, dar așa cum spunea și Radu, trebuie să înțelegi că și Orange are obligații către alții și trebuie să și le respecte.
Îmi pare rău că ai privit mesajele de avertizare ca pe o agresiune, dar pot fi și un sfetnic bun, care să te facă mult mai atent să încerci pe viitor să nu mai depășești termenele. Nu e o critică deloc, ci doar o povață!
Eu, de exemplu, cum intră facturile, cum le achit din card, iar la Orange, în mare parte le am achitate în avans!
Oricum, viața ne învață multe și nu trebuie să le pui la suflet! Vorba aia, sănătoși să fim!

Salutare tuturor. Excluzand raspunsurile trolilor si ale angajatilor orange, cateva consideratii. Aici nu este vorba de bani, sau de (ne)repectarea unor obligatii. Ai un contract, care presupune plata unor servicii furnizate. Nu ai platit, se aplica contractul. Daca as avea o bifa in contract sau chiar in aplicatie, prin care sa imi dau sau nu acordul pentru aceste notificari, atunci in functie de ce as alege, ar trebui fie sa fiu notificat de un numar nelimitat de ori si prin orice metode, sau NU, daca asta aleg. Acest post nu este despre a nu plati la timp, sau despre notificarile orange, ci despre a fi agresat cu ele, chiar dupa ce ai spus "gata". Orange si niciun alt furnizor nu are dreptul de a agresa consumatorul. Orange are cai contractuale si legale sa isi apere interesele. Agresiunea asta nu e nici contractuala, nici legala. Pentru conformitate: am 3 abonamente orange, toate de peste 10 ani si unul de peste 20 de ani. Dar ma voi porta la alt operator, cu prima ocazie. Multumesc tuturor.

Nu știu ce înseamnă troll in cazul acesta. Sunt doar sfaturi! Poți să-ți iei un prepay și cam asta este. Dar s-ar putea să primești și pe acela sms-uri că expiră opțiunile și trebuie să reîncarci, pe care să le consideri tot ,,agresiuni".

jNENF, ghinion de neșansă, cei care ți-au răspuns nu-s nici troli, nici angajați Orange, ci simpli clienți, fix ca tine.
Știu, te simți agresat, hăituit, hărțut, "victim" și ai fi vrut ca lumea să te ia în brațe, să te mângâie pe cap cu compasiune, pt suferința prin care treci. Nu s-a întâmplat asta nu pt că am fi plătiți de Orange (culmea, noi îi dăm bani), ci pentru că știm că nu e așa grav cum povestești. Unii dintre noi au depășit data scadentă, am primit notificări, dar nu ne-am simțit agresați, știam că se va întâmpla și să fim trași de mânecă, era firesc. In plus, ești un bărbat, nu dă bine sa te victimizezi atâta din nimic!
Vrei sa pleci la concurență? Mult succes, dar sa știi că si acolo te sună o roboțică și ți se trimit SMS-uri dacă depășești data scadentă.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!