Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
De azi dimineață, rețeaua e pe H+. Am făcut două teste de viteza in doua zone diferite ale Clujului.
Primul, la ora 09.39, strada București nr.14
Al doilea, ora 11.43, strada Primăverii nr.4
Rezultatele sunt nesatisfăcătoare...
Răspunsuri
Pagina 1 din 2
@teacher_, mulțumim pentru sesizare! Am transmis-o colegilor de la departamentul tehnic.
O fi picat core-ul regional, în București 4G-ul este funcțional.
Colegii ne-au transmis că nu sunt semnalate incidente pe tehnologia 4G în Cluj-Napoca.
Recomandarea lor este un apel la Serviciul Clienți, când ești în zona cu probleme și poți testa, pentru a fi transferat către echipa de troubleshooting.
Te așteptăm cu feedback.
Am întrebat 7-8 persoane, și ei au la fel probleme, nu apare 4G! Nu este o anumită zona cu probleme, in tot orașul e așa. Mă plimb de la 8, acum merg prin alta parte...
Update:
Am fost informat de către dep. tehnic următoarele: se pare că prin faptul că mi-am activat serviciul roaming (urmează să plec într-o țară străină, în următoarele zile), am pierdut accesul la 4G.
Culmea este că și celelalte persoane erau tot pe H+, credeam că e o chestie generala.
Ideea e că am găsit cauza.
La Dej este o problema de cateva zile. Atasez niste poze cu ore diferite, sa vedeti viteza super 4G+ de la Orange.
Am patit si eu la mine in oras asa ceva dar erau lucrări de introducere a fibrei in pamant. Se dadeau "colacii" de cablu jos de pe stalpii de curent si se introduceau in santurile sapate. Asta a fost al doilea motiv ptr care am devenit client portocaliu, primul a fost orange money.
Si daca ai roamingul activat, semnalul national scade? De ce, care e legatura?
Am primit mesajul de mai jos
Salut! Te anuntam ca serviciul roaming a fost activat iar optiunea nationala curenta si beneficiile nationale din cont au fost dezactivate. Serviciul va ramane activ cat timp ai credit disponibil in cont, fara o optiune nationala activa. Poti consulta tarifele pe http://www.orange.ro sau le poti solicita la *100#, ramura Roaming. Util: verifica in setarile telefonului tau daca accesul la roaming este permis. Daca este necesar reporneste telefonul.
Am oprit roamingul, am dat restart la telefon, dar tot H+ am...
Vrăjeală profesore. Am activat opțiunea de 10€ pt roaming și până la ieșirea din țară aveam 4G prin tot Clujul..... aproximativ peste tot...dar sper că ai înțeles ideea.
Așa cum sesiza @delfinas, ce legătură are pe național, activarea/dezactivarea roamingului? Răspuns: niciuna.
Revin: dacă pt roaming ai încărcat cu minim 10€, aceasta îți oferă posibilitatea activării roamingului, dar fără o opțiune cu resurse, acel dorit 4G/4G+.... tot nu va apărea.
Mda, mi se pare abuziv sa ti se restrictioneze, IN TARA, semnalul, doar pt ca ai activat roamingul. Asta ma face sa ii cred pe cei care spun ca in roaming au semnalul slab din cauza unor limitari facute de Orange. Eu credeam ca e exclusiv vina retelei din tara in care a plecat clientul Orange, dar acum mi-am schimbat parerea, cred ca e o vina comuna, Orange Romania+reteaua din roaming.
@Flo1, vrăjeală? Asta e răspunsul oficial, @Daniela poate sa confirme. Ce rost, sau interes as avea să fac vrajeli...?
@Teacher, nu cred că @Flo se referea la tine, ci la răspunsul oficial dat de Orange.
@teacher_: Ai citit și completarea la raspunsul comentat de tine? Ca să revin: Ai ales pentru încărcare și activare roaming credit sau opțiune cu resurse? Dacă ai doar credit.... ”nema 4G”. Vrei răspuns oficial? Îl găsești aici: https://www.orange.ro/help/cum-pot-beneficia-de-tehnologi...
Traducere: Vrei 4G? Atunci asigură-te că ai activ pe SIM-ul 4G un abonament sau o opțiune cu internet (in cazul prepay), deci NU CREDIT. Sper că am fost mai clar de această dată.
FLo1 a răspuns
DanielaH a răspuns
teacher_ a răspuns
teacher_ a răspuns
FLo1 a răspuns
delfinas a răspuns
teacher_ a răspuns
delfinas a răspuns
FLo1 a răspuns
FLo1 a răspuns
teacher_ a răspuns
delfinas a răspuns
Viocat a răspuns
Szabolcs a răspuns
teacher_ a răspuns
teacher_ a răspuns
DanielaH a răspuns
Razvan a răspuns
DanielaH a răspuns
teacher_ a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.