Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
De ce nu pot vizualiza detaliile convorbirilor pe unul din numerele mele din abonament?
Răspunsuri
Ai incercat din aplicatie sau?
Am încercat din aplicație,dar nu se actualizează, îmi afișează numai pentru ziua precedenta.
Mai multe detalii gasesti aici:
https://www.orange.ro/help/cum-verific-detaliile-de-convo...
Insa ,,detaliile de convorbiri pentru luna curentă sunt afişate cu o întarziere de 72 de ore şi au caracter informativ."
Totuși pe celalalt număr sun afișate detaliile convorbirilor.
Salutare!
Dacă nu le regăsești, cere ajutorul unui consultant Orange prin intermediul aplicației My Orange-secțiunea Contact sau la numărul 300.
Poate fi o problemă tehnică la contul tău, dacă zici că nu-ți afișează mai mult pe unul dintre numere, iar pe altul îți afișează. Oricum, le vezi cu ceva întârzieri, adică pe cu vreo 2-3 zile în urmă (72 de ore), lucru pe care trebuie să-l știi.
Succes!
Sa ne spui si noua cum ai rezolvat problema.
La mine in aplicatie apare mesajul " A inceput procesul de emitere a facturilor. Pana in data 09-01-2022 lista de convorbiri pentru luna curenta nu este disponibila. Multumim pentru intelegere."
Încearcă varianta desktop (web), nu aplicația. Întotdeauna merge mai sigur și mai complet decât aplicația.
@FLo1 Folosesc destul pc la munca. Parca nu as deschide asa matinal acasa sa verific daca acolo sunt datele la zi.
@Viocat: În cazul tău, înseamnă că ”urgența” poate aștepta până vei putea să te regăsești în fața unui PC. Oricum, așa ”de matinal” (cum spuneai) nu este nici măcar Orange. Deci cu răbdare, pentru că ”dureazăăăă....”(vorba unei reclame....)
@OanaCarina, s-a rezolvat problema? Poți vizualiza acum detaliile de convorbiri?
Da, sunt si eu curios cum s-a rezolvat problema.
Da,s-a rezolvat.Probabil a fost o problemă tehnica.
OanaCarina a răspuns
Vladvaga a răspuns
DanielaH a răspuns
FLo1 a răspuns
Viocat a răspuns
FLo1 a răspuns
Viocat a răspuns
Vladvaga a răspuns
Vio73 a răspuns
OanaCarina a răspuns
Vladvaga a răspuns
OanaCarina a răspuns
Vladvaga a răspuns
OanaCarina a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.