Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Nu îmi mai merge aplicația My Orange nu știu dc ma poate ajuta cineva???
Răspunsuri
Corina, bun venit in Comunitate!!!
Nu esti singura, mai sunt topice pe subiectul asta.
Incearca sa schimbi reteaua, sa treci de pe reteaua mobila pe un wifi sau invers.
Daca nu e nici o schimbare, ștergi datele din Setări - Aplicații - Aplicații - My Orange - Stocare - Ștergeti datele. Eu asa am rezolvat pb.
Daca nu e suficient, sterge aplicatia si reinstaleaz-o!
A, si restarteaza telefonul!
De asemenea, sa te asiguri ca esti logata in aplicatie
@Corina37, ne spui, te rog, ce anume nu funcționează? Poți accesa aplicația? Primești vreun mesaj de eroare? Te așteptăm cu mai multe detalii.
Bună Corina. Ai putea să o reinstalezi și să te reloghezi din nou. Ar putea fi o soluție.
Este o problemă comună. Rezolvare: dezinstalare aplicație, restart telefon, reinstalare aplicație, restart telefon și logare în aplicație. Poți șterge și toate datele despre aplicație.
buna, la mine a functionat cu dezinstalare si reinstalare. succes!
Pancetta a răspuns
mirceavleoanga a răspuns
Bugnar Tudor a răspuns
DanielaH a răspuns
Viocat a răspuns
delfinas a răspuns
Corina37 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.