Întrebare fară răspuns

Telefonul ramane constant la 3G

As vrea sa stiu de ce telefonul ramane la 3G desi am reactivat optiune prepay cu internet !!4G!!. In momentul acesta internetul e degeaba. Am aceasta problema de cateva zile si as vrea sa stiu cum o rezolv.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@Andrei101: Bun veni în Comunitate. Presupunând ai activat o opțiune de minim 5euro, poți verifica dacă telefonul tău suportă 4G. De asemenea, dacă e dual SIM, asigură-te că serviciile 4G sunt suportate în slotul unde ai SIM-ul de Orange. La unele aparate, SIM2 nu e compatibil cu servicii 4G. Pe de altă parte, sigur te afli într-o zonă cu semnal 4G? Câteva detalii în acest sens ar fi relevante de analizat: model telefon, locație în care te afli, vechime SIM.

1. De cativa ani buni tot activez optiunea de minim 6 euro.
2. Modelul este iPhone X 2017 4G+.
3. Sunt in MIJLOCUL BUCURESTIULUI unde aveam constant 4G fara probleme.

@Andrei101 Ar trebui ajuns intr-un orangeShop sa inlocuiesti sim-ul. Este corect setat 4g pe iphone-ul tau.
P.s Daca peste tot ai doar 3G. Altfel daca in alte zone ale Bucurestiului ai 4g, poate fi un echipament al orange defect in zona in care intampini dificultatea.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!