Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Nu mă pot conecta la YouTube de pe un televizor smart prin routerul HUAWEI HG8247W5

La Mulți Ani !!!
Am un televizor Smart Panasonic la care pot accesa aplicația Netflix de pe televizor dar nu pot accesa YouTube de pe același TV.Am internet de la un router HUAWEI HG8247W5 pus în bridge la care este legat un Dlink DIR-853-115F.Nu pot accesa nici wireless nici prin cablu canalul de YouTube.Am verificat la un vecin cu internet de la DIGI și merge perfect.Bănuiesc că este o setare la unul din router care împiedica conectarea la YouTube,dar nu știu care este.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@Vio73 nu am găsit nimic unde să dezinstalez aplicatiile.
@Anca07 am fost și eu pe acel site dar am citit alte articole, i-am dat o resetare pentru a reveni la setarile din fabrica și s-a rezolvat problema. Este bine de reținut și această rezolvare pentru viitor.
Mulțumesc tuturor celor care au încercat să ma ajute în rezolvarea problemei care am avut-o. Se poate închide.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (1)

50%

1 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

50% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salutare!
Eu am același router și merg Netflix,. YouTube, etc. In locația respectivă folosesc 2 tv-uri TCL și unul Samsung.
Am pățit și eu așa o singură dată și am dezinstalat aplicația YouTube și am reinstalat-o , am dat o repornire la tv și a mers apoi. Dar în altă locație, unde am tv și net tot de la Orange, dar prin rețeaua Telekom. Am router HG8247U, in locația respectivă.
Sper să funcționeze și la tine!
Baftâ!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

@Vio73 Exact ce spuneam și eu in urma reinstalarii iti cere acordul da sau nu ptr utilizarea aplicatiei. Daca ai raspuns din greseala cu nu, singura optiune daca a ramas bifata casuta cu salvarea raspunsului nu, este reinstalarea aplicatiei

N-are treabă routerul aici!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

@Viocat,la mine acasă nu se deschide YouTube,setarea Mirroring și browser-ul,celelalte aplicații se deschid.Am explicat că la un vecin cu router și internet de la DIGI a mers.Unde să dau accept la YouTube dacă nu se deschide aplicația,nici la celelalte nu am dat,dar se deschid.

@Vio73,care router ai,că eu am 2.Cel de la Orange este HUAWEI HG8247W5 care este pus în modul ,,bridge,, de care am conectat routerul Dlink DIR-853-115F.
Cum se pot dezinstala și reinstala aplicațiile de pe TV ?

@Costyro1,așa cred și eu deoarece se închide YouTube și apare mesajul ca este o eroare în rețea.

Am facut câteva poze poate vă puteți seama.

Eu intreb daca din browserul televizorului merge sa intri pe http://www.youtube.com. Daca de acolo functioneaza inseamna ca nu e nimic blocat in firewall router si problema este aplicatia youtube a tv. La mine pe dezinstalare aplicatii am atasata o tastatura wireless cu touch ca la laptop si dau click dreapta pe app si dezinstalare

Se dezinstalează aplicația din setări. Probabil că trebuie să te duci la ea și când dai click dreapta ( cel puțin așa e la mine), îți apare opțiunea dezinstalare. Apoi o reinstalezi, parcurgând pașii ceruți.
Baftă!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Buna Bogdan

Regasesti aici pasii necesari dezinstalarii si instalarii ulterioare a aplicatiei YT pt TV tau Panasonic. Sper sa te ajute.

https://support-ro.panasonic.eu/app/answers/detail/a_id/5...


Daca da, revino in comunitate si spune-ne cum ai rezolvat problema accesarii YT.

Seara faina!

@Vio73 nu am găsit nimic unde să dezinstalez aplicatiile.
@Anca07 am fost și eu pe acel site dar am citit alte articole, i-am dat o resetare pentru a reveni la setarile din fabrica și s-a rezolvat problema. Este bine de reținut și această rezolvare pentru viitor.
Mulțumesc tuturor celor care au încercat să ma ajute în rezolvarea problemei care am avut-o. Se poate închide.

@bogdangelu, ne bucurăm că ai rezolvat. Vom marca noi ultimul tău răspuns ca soluție pentru a fi de ajutor și celorlalți membri. Mulțumim și te mai așteptăm.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!