Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
De ce nu functioneaza reincarcare prepay din my orange?
Răspunsuri
Pagina 1 din 2
Bună!
Dacă ai probleme, contactează-l pe chat Djingo sau din secțiunea Contact a My Orange. Poate s-a întâmplat ceva zilele acestea de pauză / sărbători.
Baftă!
Hello !!!
Poate e prea mare aglomerație .... :)
Probabil o defecțiune tehnică.... se mai întâmplă....
Sper sa reușești până la urmă....
Moniqwe, îți înțeleg supărarea, dar nu justifică limbajul. Îți poți exprima nemulțumirea și într-un mod civilizat.
Poți să dai mai multe detalii? Ce eroare iti apare?
Salut! La mine funcționează. Nu știu ce problema ai putea sa ai, pentru că fără alte detalii....
Un topic deschis in plus pe aceiași temă nu va aduce schimbări. Iar utilizarea unui limbaj suburban nu ne transformă în oameni cu bun simț. E suficient topicul inițial:
https://comunitate.orange.ro/questions/2854063-reincarcare-cartela
Bravo, Flo, ca ai facut legatura intre cele 2 topice!!!
Din captura de ecran oferita in cel initial, se vede eroarea care o impiedica pe Moniqwe sa poata reincarca. E o alta victima a aplicatiei My Orange care da erori.
Cum eu am trecut prin povestea asta, i-am scris cum am rezolvat-o: "Moniqwe, e f simplu. Nu poti reincarca, pt ca are probleme aplicatia My Orange.
Am avut si eu problema asta si am facut asa: ștergi datele din Setări - Aplicații - Aplicații - My Orange - Stocare - Ștergeti datele. Daca nu e suficient, sterge aplicatia si reinstaleaz-o!"
LE Încearcă sa accesezi mai multe surse de internet: datele mobile, un wifi ... poate și rețeaua are probleme.
Nu merge aplicatia de ieri :(
CrissAlina, încearcă soluția dată de mine mai sus. Ar trebui să se rezolve problema ta.
Am incercat dar nu merge :(((
Am incercat dar nu merge :(((
Cu siguranță lipsa oricărui feedback de la @Moniqwe sau @CrissAlina mă face să cred că ”poate” (cu siguranță :) ) problema a fost rezolvată. Orice comentariu este de prisos, soluția fiind clară și problema rezolvată.
@Flo 1 daca te uiti mai sus am atasat foto ai sa vezi ca am raspuns
@CrissAlina: Eram cu mesajul de răspuns în editare. Ulterior.... prea târziu. Revenind la cazul tău, îți recomand mai simplu să încerci accesarea aplicației pe un alt device. Așa vei știi dacă e o problemă de aplicație, de cont sau device-ul în sine. Nu uita să revii cu feedback pentru a oferi soluția găsită de tine și altor utilizatori.
Multumesc o sa incerc si revin
Am rezolvat, acum nu stiu de unde a fost problema eram conectata la internetul din casa dar
am dat si un restart la telefon . Acum merge va multumesc
arsradu a răspuns
DanielaH a răspuns
FLo1 a răspuns
delfinas a răspuns
arsradu a răspuns
delfinas a răspuns
Pololica a răspuns
CrissAlina a răspuns
CrissAlina a răspuns
FLo1 a răspuns
CrissAlina a răspuns
FLo1 a răspuns
CrissAlina a răspuns
CrissAlina a răspuns
delfinas a răspuns
CrissAlina a răspuns
delfinas a răspuns
Vio73 a fost desemnat cel mai bun respondent
FLo1 a răspuns
teacher_ a răspuns
delfinas a răspuns
Dany_87 a răspuns
Vio73 a răspuns
Moniqwe a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.