Întrebare fară răspuns

Punctele Orange Thank You reprezintă o momeală

Ce poți face cu punctele Orange Thank You? Cumperi un telefon la preț "redus"? Aiurea! Prețurile telefoanelor sunt similare cu cele din UK sau alte țări europene cu economie puternică, iar telefoanele de la Orange sunt produse rudimentare. Eu mi-am trimis telefonul în service cu o problemă și l-am primit cu alta. Nu mai vorbim de faptul că trebuie să prelungești abonamentul de voce cu 24 de luni pentru a beneficia de un telefon ''subvenționat". Eu m-am hotărât să renunț în timp la toate serviciile orange și am cheltuit punctele pe produse din magazinul online. Am comandat un set tastatură+mouse care funcționează cu lag-uri, două mouse-uri din care am încercat numai unul și are aceeași problemă, o cască Bluetooth a cărei baterie nu ține nici o oră și un stick de memorie de 64 Gb pe care îmi este teamă să îl încerc. După facturi umflate, servicii prelungite pe 24 de luni fără acordul meu, reclamații la ANPC, recenzii negative șterse în mod obsesiv în Google Play, nu pot afirma decât că există o tentativă de a distruge această companie din interior. Altminteri nu se explică bătaia de joc față de clienți.

satenu78
satenu78

satenu78

User level
Nivel
0
64 / 100
puncte
Custom field 2
satenu78
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

Salut! Și eu am beneficiat de programul OTY, dar nu am avut probleme cu nici un produs... Îmi pare rau pentru situația ta, poate ai avut efectiv ghinion.. Ce ai rezolvat cu plângerile la ANPC..?

  • satenu78 "probabil" ca de tine isi bate joc - oricum nu esti multumit de nimic de la portocala - cel mai bine ar fi sa renunti la Orange .
  • de mine Orange nu-si bate joc - nu pot sa zic ca sunt multumit 100% dar dupa ce in ani de zile am trecut prin toate retelele de telefonie din RO pot sa zic ca 80% sunt multumit .

Nu sunt toți o ușă de biserică, însă dacă este vorba de ”ghinion” este pentru simplul fapt că se achiziționează produse de 2 margarete având pretenții de 5 stele. În viață avem ani cu zecile în care exersăm, experimentăm și alegem după bunul plac, aceasta pentru că ofertă există... gârlă. Însă a găsi vinovat pe altcineva pentru alegerile personale este doar puțin.... deplasat.
@satenu78: Ce ai alege dacă nu ai primi acele puncte ”thank you”? Oricum, OTY sunt o bonificație, nu o obligație. Importantă este calitatea serviciilor oferite, nu ambalajul serviciilor. Dar fiecare alege ce are nevoie din ceea ce se oferă.

Salutare!
Acum, fiecare cu experiențele sale! Eu am beneficiat de unele reduceri consistente cu ajutorul punctelor thank you triplate. Trebuie să înțelegem că nu este nimeni perfect și dacă nu ne convine ceva, există alternativă la orice. Doar că alternativa poate fi mai bună sau mai proastă!
Am destui cunoscuți care au plecat de la Orange, că sunt nu mai știu cum, iar după ceva timp au revenit spunând că e mult mai bine decât la alții.
Eu am experimentat în paralel și nu mă mai interesează!
Dacă nu dorești sau nu-ți plac punctele, îți iei accesorii, cum spui că faci, nu e nevoie să le folosești la achiziția de telefoane!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Salut Satenu78. Este adevarat ca pretul telefoanelor la liber este similar, daca nu mai mare cu al altor magazine, dar eu cu reducerea de la oty nu am gasit acelasi model de telefon nou care sa se apropie la pret macar. Referitor la lagul tastaturii si mouse- ele au fost probate pe acelasi device? Daca da, problema ar fi din pc respectiv. Decizia este a ta. Pana la proba contrarie e cea ma buna. Noroc!

Ultima reclamație soluționată de ANPC am făcut-o pentru că mi s-a făcut o ofertă pentru abonamentul de voce, dar următoarea factură era mai mare decât cea anterioară. Plus că îmi prelungiseră cu 24 de luni unul din cele două abonamente TV fără a-mi cere acordul. Ulterior am închis acel abonament pentru care plăteam în jur de 40 lei. Acum am televiziune digitală de la Digi la locația respectivă și plătesc 25 lei. Asta este șmecheria pe care unii nu o înțeleg: serviciile Orange sunt foarte scumpe. De asta își permit să acorde puncte Thank You, puncte pe care unii le consideră cadou. Imaginați-vă numai că o cartelă PrePay de 6€ este la fel de avantajoasă ca un abonament de voce de 8€. Dai 2€ în plus pe lună pentru niste amărâte de puncte. Reclama este sufletul comerțului. Nu îți dă nimeni ceva pe degeaba.

satenu78
satenu78

satenu78

User level
Nivel
0
64 / 100
puncte
Custom field 2
satenu78

Sunt niste avantaje la orange money pe care nu le ai la prepay. Toti facem lucruri daca avem motivatie. Probabil la tine s-a pierdut si acum vezi doar partea goala a paharului. La multi ani!

Viocat, fii drăguț și reamintește-mi partea plină a paharului! La mulți ani și ție!

satenu78
satenu78

satenu78

User level
Nivel
0
64 / 100
puncte
Custom field 2
satenu78

Până la urmă ești liber să alegi orice operator sau prestator dorești, pe banii tai :) sincer și pe mine m-au dezamagit uneori, dar viața e plina și de dezamăgiri. Eu sunt și voi rămâne client fidel, pentru că pentru mine contează calitatea serviciilor, nu cei 20-30 de euro pe care i-aș putea obține. :)

Teacher, nu renunț la telefonia mobila pentru că nu am alternativă mai bună, dar trec pe PrePay sau la XoYo și ies în câștig. Dar TV și internet de la Orange, niciodată. Am vrut să am și internet de la ei, dar în zona mea nu există fibră optică, așa că mi-au dat un router care îmi oferea o viteză de 12 ori mai mică decât cea promisă, în situația in care recepționa semnal 4G. O altă incercare de păcăleală din partea Orange. E bine ca lumea să stie că există și variante mai bune. Probabil ești plătit ca sa iei apărarea acestei companii. Aruncă o privire la următoarea factură și ține cont de faptul că am internet de 1GB.

satenu78
satenu78

satenu78

User level
Nivel
0
64 / 100
puncte
Custom field 2
satenu78

Teacher, încă ceva! Când am cerut a doua linie TV mi s-a spus că este gratuită instalarea. La urmatoarea factură am aflat că mă costă undeva la 240 lei. I-am amenințat din nou cu ANPC-ul și și-au cerut scuze după ce au revizuit convorbirea telefonică cu operatorul care a preluat cererea mea de instalare. In vara acestui an am solicitat schimbarea locației pentru una dintre antenele TV. M-au dus cu vorba 5 zile, ba că astazi, ba că mâine, ba că diseară. M-am enervat și am cerut rezilierea contractului. Am vrut să păstrez cele două decodoare Samsung pentru cealălaltă linie pe care aveam un bau-bau Kaon. Cred că decodoarele din această serie au fost primite de pomană din Asia. Mi s-a spus că nu pot face asta decât dacă merg la Orange Store în județul Mehedinți, în ideea în care eu sunt din Gorj. Din această cauză m-am hotărât să reziliez contractul și pentru cea de-a doua linie TV la sfârșitul perioadei contractuale. Orange este o companie plină de nesimțiți și incompetenți.

satenu78
satenu78

satenu78

User level
Nivel
0
64 / 100
puncte
Custom field 2
satenu78

@ Satenu78 . Partea plina a paharului : indiferent ca esti abonat prepay sau yoxo mergi prin tara cu gps pe mobil si o sa vezi ca foarte rar vei ramane far semnal in schimb cei din factura ta cu 1Gb mai rarut semnal. Dar e relax ai optiunea de 1 leu activa.
Telefoane cu oty. Concurenta are niste scoruri. Mint sunt abonatul lor de 12 ani m-am ales cu niste tablete gratuite cu sim 5 lei/luna
Telefonie fixa gratuita la concurenta. Mi-au dat un tel cu sim cu antena pe post de telefon fix sa nu maibtrag fire prin casa, dar aveam 5 lei mentenanta telefonie fixa.
Orange money cu 4% back la factura
Comunitatea unde unii pot sa scrie chiar si cand sunt extrem de nemultumiti
Cand nu te intelegi cu operatoru, mai bine suni mai tarziu si vorbesti cu altul. Iti spun din experienta incearca sa discuti cu oamenii cand nu esti nervos, vorba dulce mult aduce.
Nu te mai retin. Un an nou cum iti doresti! Sa ai parte doar de impliniri!

NU esxista tastatura si mouse care sa meargă cu lag chestia asta e doar de la pc-ul tau ca e slab... nu ai cum sa dai un click sau sa scri o litera, cifra și sa apară acea litera sau click-ul sa vina cu lag si chestia asta sa fie din cauza mouse-ului sau a tastaturii ci este din cauza pc-ului slab, căștile Bluetooth dacă ai luat la 15 euro e clar ca nu țin si in primul rand produsele sunt doar comercializate de către ei si pot sa fie și chinezesti mai pe scurt produs chinezesc la 15 euro e fix o bataie de joc si aici e vina ta ca nu te uiti cea ce cumperi si mai ales dacă tu cumperi tot felul de făcături nu e vina lor. Dar faza cu prelungitul abonamentului fara acordul tău sa sti ca poti sa faci o mare încurcătură in primul rand dacă tu nu mergi sa inchizi abonamentul dupa terminarea contractului atunci prelungirea se face din luna in luna pana când mergi tu sa il inchizi sau pana când suni la ei ca sa ti-l in inchida si in al doilea rand ei poate te-au sunat in legatura cu prelungirea opțiunii si tu sa iti dai acordul din neatenție cum foarte multe persoane o fac o fac fara sa își dea seama datorita felului în care se exprima acei agenti gen dacă ei nu vorbesc intr-un mod mai simplu încât sa înțeleagă tot omul poate cum ziceam din neatenție iti dai acordul sa iti prelungească abonamentul si da pot sa facă asta si prin telefon pentru ca ei cand te suna te întreabă anumite chesti gen seria de pe CI si numarul, data nașterii si atunci de obicei cei mai mulți zic dacă sunteți de acord cu prelungirea si prelucrarea datelor si in legatura cu abonamentul apoi continua cu alte întrebări sa vadă ce feedback le dați...plus faza cu achiziționarea unui telefon e simpla ca de ex eu dacă am abonament de 8 euro si dupa 2 ani vreau sa il fac de 15 atunci poate sa achiziționez un telefon fara sa mai dau rata la el pentru ca am mai adăugat euro in plus la opțiune altfel dacă nu mai mărești abonamentul tu poți sa cumperi telefon in felul următor, păstrezi abonamentul de cat il ai si dai avans plus rate luna de luna și din suma telefonului poti sa scazi cu punctele acumulate... concluzie trebuie tu sa fi mai atent la

MyWe4ther, PC-ul meu nu este slab. Setul tastatură+mouse mi-au făcut probleme la gaming. Cât despre prelungirea abonamentului TV fără acordul meu s-a anulat cu scuzele de rigoare. Eu înțeleg destul de bine limba maternă.

satenu78
satenu78

satenu78

User level
Nivel
0
64 / 100
puncte
Custom field 2
satenu78

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!