Întrebare cu răspuns(uri)

După cât timp pot reîncărca o cartelă PrePay de pe un abonament?

După cât timp pot reîncărca de pe abonament?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut Marius,

Poti face o reincarcare prepay direct de pe abonamentul tau daca au trecut minim 3 luni de la activarea abonamentului.

Orange Assistant
Orange Assistant

Orange Assistant

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
Orange Assistant

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (2)

100%

2 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Buna! Ai putea reformula te rog intrebarea? Nu am inteles foarte bine la ce te referi...

radumsk
radumsk

radumsk

User level
Nivel
1
467 / 750
puncte
Custom field 2
radumsk

Marius Popescu, bun venit in Comunitate!!!
Poti face reincarcari de pe un abonament dupa prima luna, dupa prima factura platita!

Buna
Ma gandesc ca ai dori sa stii dupa cat timp poti incarca o cartela prepay de pe un abonament Orange.
Daca ai platit cel putin o data factura poti face acest lucru folosind aplicatia My Orange-Reincarca sau folosind apel la *100#.

Bogus25ro
Bogus25ro

Bogus25ro

User level
Nivel
1
137 / 750
puncte
Custom field 2
Bogus25ro

Poți face o reîncărcare PrePay de pe un abonament Orange dacă:

► au trecut 3 luni de la activarea abonamentului tău

► nu s-a atins valoarea maximă lunară în limita căreia poți face o reîncărcare PrePay. Aceasta depinde de valoarea facturilor pe care le-ai achitat în ultimele 12 luni. Pentru a afla numărul maxim de reîncărcări pe care îl poți face lunar poţi apela Serviciul Clienți, la numărul 300.
Modalitatile de reincarcare sunt:
1Din contul tau My Orange
2Din Aplicatia My Orange
3 Apel gratuit la *100#
4 Apel gratuit la 200.

Salut Marius,

Poti face o reincarcare prepay direct de pe abonamentul tau daca au trecut minim 3 luni de la activarea abonamentului.

Orange Assistant
Orange Assistant

Orange Assistant

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
Orange Assistant

@Viocat: :))) Pentru că este unul oficial, iar al tău nu are sursa de ”documentare” pentru a-l face credibil. Aceasta nu înseamnă că nu este util (folositor). Este doar o simplă problemă de... percepție.

@FLo1 pai in comunitate ceri informatii ka alti useri, ptr informatii oficiale te adresezi la relatii clienti. Oricum e bine ca s-a lamurit

Viocat, aici mai intervin si cei de la Orange, in anumite cazuri.
Chestia e ca la un topic asemanator, s a acceptat solutia cu 1 luna. Macar acum avem certitudinea ca solutia corecta e cea cu 3 luni.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!