Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] De ce nu merge aplicația MyOrange?

Bună! De câteva zile nu îmi funcționează aplicația MyOrange, nu se încarcă nimic în pagina, nu pot întra la pinata Party.. Doar mie mi se întâmplă? Ce pot sa fac?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut!
Eu nu am întâmpinat nicio problema cu My Orange, dar, a mai fost un utilizator cu problema asta zilele astea.. ​
Ai link mai jos cu ce au făcut alți utilizatori când au intampinat probleme..

Nu ai spus dacă ai incercat sa faci ceva în sensul asta..

Verifica sa ai ultima versiune a aplicației..
Apoi, daca ai ultima versiune, da un restart la telefon ..
Dacă nu se rezolva nici asa, ai pasi pentru a goli memoria cache a telefonului puși de @delfinas în topicul pentru care am pus link la final..
Si daca tot nu vrea, dezinstaleaza si reinstalează aplicația..

https://comunitate.orange.ro/questions/2848829-pinata-party-functioneaza

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Buna. Inainte de a incerca alte lucruri ai verificat daca esti logata cu contul de myorange? Daca esti logata si problemele persista inchide aplicatia si redeschide-o. Daca tot sunt probleme verifica daca nu este vreun update ptr aplicatie. In ultima instanta elimina aplicatia si reinstaleaz-o.
P.s primul pas ar trebui restartat telefonul, nu inchis/deschis ci restart poate e vreun update de sistem care blocheaza aplicatiile sa functioneze. Bafta la pinate:)!

Viocat
Viocat

Viocat

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Viocat

Viocat, restartarea e inchiderea/redeschiderea telefonului. Probabil de referi la resetare, ceea ce e prea mult pt a rezolva punctual o aplicatie, care poate, cel mult, sa fie stearsa si reinstalata.
In rest, o sfatuiesc pe Maria Soos sa urmeze sfaturile lui Jay, pt ca a explicat detaliat tot ce se poate face pt a rezolva problema si a dat link catre solutie.

Bună Maria. Ai încercat un update la aplicație sau să o reîncarci? Poate o fi de la lipsa de semnal în zona în care stai sau are momente în care are freeze total, dar dacă ieși din ea și reîntri la loc, își va reveni.

Bugnar Tudor
Bugnar Tudor

Bugnar Tudor

User level
Nivel
2
1166 / 2000
puncte
Custom field 2
Bugnar Tudor

@delfinas. Am vazut destule deviceuri care apasat pe inchide nu au actualizat. Actualizarile s-au realizat doar prin apasarea pe repornire.

Viocat
Viocat

Viocat

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Viocat

Actualizarea de sistem e altceva, repornirea se face automat dupa ce se descarca si se instaleaza update-ul. Cel putin, asa e la mine.

Aplicația funcționează foarte bine. Ceea ce am sesizat eu este că e nevoie de o reinstalare la ceva vreme. Mai ales după un update.

Mulțumesc, am reușit. Am închis telefonul și am reinstalat aplicația de 2 ori și pana la urma a mers. Va mulțumesc pentru răspunsuri

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!