Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Mi-am cumparat telefon la abonament si am primit si cartela orange, am pus-o in telefon dar nu merge, cum o activez. Mulțumesc
Răspunsuri
Nuzzio, bun venit in Comunitate!!!
Daca abonamentul e unul nou si achizitionat online:
"Abonamentul nou se activează odată cu livrarea comenzii, în maximum 2 ore de la primirea SIM-ului prin curier.
Există și situații punctuale, izolate în care nu se întâmplă acest lucru. Dacă după primirea cartelei, introducerea ei în telefon și trecerea celor 2 ore aceasta nu s-a activat automat, este recomandată trimiterea unui e-mail pe adresa magazinonline@orange.ro cu numărul de telefon și seria SIM-ului primit."
DETALII: https://comunitate.orange.ro/questions/2660578-activez-abonament-magazinul-online-orange
Daca e vorba de prelungirea unui abonament vechi, folosesti vechiul SIM. S-ar putea ca acel SIM din pachet sa fie unul blank, pe care il primesti daca vrei sa schimbi SIM ul vechi.
DETALII: https://www.orange.ro/help/cum-activez-cartela-sim-comand...
Salut! Dupa ce bagi cartela in telefon, dupa ce treci de codul PIN (posibil sa nu ti-l ceara, nu stiu), vezi cum telefonul se conecteaza la retea? Ar trebui sa iti apara conectat la Orange si cateva liniute de semnal. Presupun aici ca telefonul nu este blocat in vreo alta retea (deci a fost cumparat la liber sau de la Orange sau a fost cumparat de la un alt operator, insa nu este blocat. Poti baga o alta cartela activa de la Orange si sa vezi daca pe aceea o recunoaste?)
Ai incercat sa repornesti telefonul o data si sa vezi daca se schimba ceva? Mi s-a intamplat ca telefonul sa nu se conecteze la retea pana la o repornire.
Daca ai semnal, incearca sa suni la 300 (relatii cu clientii) sau la un alt numar - oricare. La primul apel ar trebui sa iti comunice niste date legate de abonament si sa activeze efectiv si cartela/numarul/abonamentul.
Buna!
Poţi activa cartela SIM pe care ai primit-o impreună cu telefonul achiziţionat online sau în urma prelungirii sau modificării abonamentului tău:
din My Orange online urmând paşii:
După autentificare în cont selectează opţiunea Servicii și apoi, din meniul lateral alege Schimbare SIM
Introdu seria noii cartele, mai exact primele 13 cifre
Apasă apoi butonul trimite şi cartela ta SIM se va schimba în câteva momente.
IMPORTANT!
Secțiunea schimbare de SIM este disponibilă doar pentru abonații Orange și se afișează numai dacă ai efectuat o tranzacție de fidelizare în magazinul online. Astfel, vei primi un SIM potrivit în pachet pe care îl poți activa în maximum 1 lună de la achiziționarea telefonului, pe oricare dintre numerele de telefon de pe codul tău de abonat.
din orice magazin Orange sau al partenerilor Orange.
(https://www.orange.ro/help/cum-activez-o-cartela-sim-prim...)
Daca am rezolvat problema, te rog să marchezi răspunsul ca soluție! Sărbători fericite!
Da am facut dar nu ami apare semnalu
Cea mai buna solutie in cazul acesta este sa mergi in cel mai apropiat magazin Orange.
Verifica pe factura ar putea fi un multisim, de acolo lipsa semnalului
Da am primit doua cartele una scrie ca e cadou si una e normala aia cadou merge dar aia cu abonament nu apare semnalu
E vb de un abonament nou sau unul prelungit?
Prelungit este
Atunci, tu poti folosi in continuare vechiul SIM. Cel primit in pachet e unul blank (multisim), inactiv, care e pt a-l schimba pe cel vechi, daca e nevoie.
Cum ti-am scris mai sus, daca vrei sa schimbi SIM ul vechi cu cel blank/nou din pachet, trebuie sa urmezi pasii din: https://www.orange.ro/help/cum-activez-cartela-sim-comand...
"Pentru a procesa schimbarea cartelei SIM comandate, intră în contul tău My Orange.
Poți parcurge procesul de schimbare doar dacă:
După autentificarea în My Orange, alege opțiunea Servicii SIM din meniul lateral
1. Alege numărul de telefon pentru care vrei să faci schimbarea de SIM (vor fi listate doar numerele de telefon pentru care ai o comandă de SIM online, activă)
2. Alege apoi modalitatea de identificare a SIM-ului actual:
3. Apasă butonul ”Finalizează schimbarea de SIM”
Poți urmări istoricul acțiunilor tale de comandă și schimbare SIM în secțiunea Istoric SIM."
@Nuzzio te-au ajutat răspunsurile primite?
SIM-ul pe care îl aveai inițial funcționează ok?
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.