Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Am abonamentul TV pe o locație din care m-am mutat de un an de zile - cod client 0355****** (apartamentul fiind pus spre vânzare). Am solicitat mutarea postului pe noua locatie din str. Iancu de Hunedoara nr.12C, Vilaflor, Sc.*, ap*, Pipera, oras Voluntari, jud. Ilfov, însă fără razultatul scontat (plata abonamentului fiind achitata la zi). Se poate rezolva problema mea într-un termen agreabil? Aștept un răspuns din partea Orange.ro.
Răspunsuri
Salut! Când ai făcut solicitarea? Ai făcut prin apel la 300, sau pe mail?
Salut. Sunt conditii similare intre locatii? Adica sa nu fie diferenta de viteza internet si numar de canale. Poate acolo de unde pleci este nr maxim de canale, iar la noua locatie sa fie doar 50. Poate nu pot sa mute abonamentul si trebuie cumva modificat. Desi intr-un an de zile trebuia sa va comunice detalii. Mult noroc sa aveti cu mutarea!
Salutare!
Ai depus o cerere in acest sens la serviciul.clienti@orange.ro sau într-un Shop, unde ți s-a dat și un număr de înregistrare?
Dacă nu, te sfătuiesc să faci rapid ceva.
Baftă!
Sărbători fericite!
Geo cred ca ar trebui sa editezi adresa. Nu ar trebui sa fie vizibila. Noi suntem oameni seriosi dar pot sa o vada si altii mai inventivi. Craciun fericit!
Salut, Geo-Geo! Bun venit în Comunitate!
Situația ta este în continuare spre analiză în atenția colegilor noștri și îți recomandăm să aștepți răspunsul lor.
P.S. Am editat noi adresa și codul de abonat din postarea ta pentru a nu fi publice.
Solicitarea am făcut-o de trei ori prin apel la 300 unde am așteptat de fiecare data între 5 și 20 minute ascultând “plăcuta” melodie, odată prin apel la 500 unde mi s-a indicat sa dau telefon la 300, și un e-mail la serviciul-clienti@orange.ro pe 25.09.21.
Ultima solicitare prin e-mail am făcut-o pe data de 12,10,2021 cu nr.160121236,.
Sper că de data aceasta să se rezolve și să nu mai ai probleme! Crăciun Fericit!
Aștept rezolvarea cazului, după care îmi retrag conținutul întrebării puse.
George
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.