Întrebare cu răspuns(uri)

Am nevoie sa activez serviciul roaming, sunt înafara țării si nu pot suna serviciu clienți

Am nevoie sa activez serviciul roaming sunt inafara tarii și nu pot suna serviciu clienți cum sa activez?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut, Cristea, și bun venit în Comunitate!
Dacă ești deja plecat, poți activa serviciul de roaming printr-una din următoarele modalutăți:

  • din contul tău online My Orange, secțiunea Servicii > internaţional şi roaming > Activează
  • din aplicația mobilă My Orange (Android si iOS).
  • apelând la Chatbot Djingo de pe site
  • Aceste modalități pot fi folosite chiar și atunci când te afli deja în roaming, dacă ai acces la o rețea wireless.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (2)

Da (2)

50%

2 membri au votat cu DA

2 membri au votat cu NU

50% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salutare. Incearca sa intri in contul my orange sectiunea roaming sau international. Cu chatbot djingo sau din aplicatia de mobil. Iti cam trebuie insa conexiune internet ptr astea.

Viocat
Viocat

Viocat

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Viocat

Salut, Cristea, și bun venit în Comunitate!
Dacă ești deja plecat, poți activa serviciul de roaming printr-una din următoarele modalutăți:

  • din contul tău online My Orange, secțiunea Servicii > internaţional şi roaming > Activează
  • din aplicația mobilă My Orange (Android si iOS).
  • apelând la Chatbot Djingo de pe site
  • Aceste modalități pot fi folosite chiar și atunci când te afli deja în roaming, dacă ai acces la o rețea wireless.

Salut! Intra de pe wi-fi in aplicația my Orange, la contact, scrie acolo, fie prin chat Djingo, fie faci o sesizare la serviciul.clienti@orange.ro
Fie suni la numărul +40374 300 300 de pe un alt număr de telefon și le explici problema.

@Danytm90: Revino cu detalii despre eroarea apărută sau atașează un screenshot cu eroarea respectivă. Altfel nu avem cum să ne dăm seama despre ce eroare este vorba.

Ai wifi cand incerci? Altfel, fara internet o sa cam dea eroare. La mulți ani.

Viocat
Viocat

Viocat

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Viocat

@Danytm90: Încearcă activarea și de pe varianta desktop, din browser, prin logarea în contul tău MyOrange. Aplicația mai dă uneori rateuri.
De asemenea, din screenshotul prezentat pare că SIM-ul (-urile) ar fi conectat(e) la rețea, deci ești cu roamingul ok. Însă îți recomand să încerci cu un alt operator local de telefonie. Semnalul slab pe care-l ai poate face rețeaua inutilizabilă, chiar și pentru voce, nu doar pentru internet.

Nu merge nici pe desktop. Cineva din tara m-ar putea ajuta cu activarea lui? Pentru ca internet în roaming am pe opțiunea de pe prepay.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!