Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
De ce nu merge aplicația Orange TV Go?
Salutare!
Dă-i o deconectare/reconectare, iar dacă tot nu vrea, dezinstaleaz-o și reinstaleaz-o. Sper să fie ok!
Dacă nici așa nu reușești, cea mai bună modalitate este să scrii la adresa de email aplicatii@orange.com și sper se rezolvă relativ repede. Spui acolo numele și prenumele și numărul de telefon asociat contului My Orange.
Baftă multă!
Alte răspunsuri
Salutare!
Dă-i o deconectare/reconectare, iar dacă tot nu vrea, dezinstaleaz-o și reinstaleaz-o. Sper să fie ok!
Dacă nici așa nu reușești, cea mai bună modalitate este să scrii la adresa de email aplicatii@orange.com și sper se rezolvă relativ repede. Spui acolo numele și prenumele și numărul de telefon asociat contului My Orange.
Baftă multă!
Salut! Unde dorești să urmărești și nu funcționează? Pe telefon, tableta sau tv?
A functionat vreodata sau acum o configurezi prima data? Pe ce tip de dispozitiv sunt problemele? Contul este introdus corect cu user si parola? Trebuie mai detaliata problema pentru a putea primi ajutor
Da este vorba de configurare pe telefon îmi da eroare când vreau sa ma conectez. O sa dau un e-mail la ei sa văd care este problema. Mulțumesc de ajutor!
Ce fel de eroare? Poți face o captura de ecran?
Ai putea sa intri in setări, apoi în aplicații - Orange TV Go - stocare, de unde sa ștergi datele și vezi dacă își revine. Dacă nu, dezinstalare și reinstalare aplicație.
@Bogdan Plesu, s-a rezolvat situația cu aplicația Orange TV Go?
Da am rezolvat problema. Va mulțumesc pt ajutor!
Cu placere!!!
Ne poti spune cum ai reusit sa rezolvi problema?
Am reinstalat-o și a mers din prima.
Felicitări!
Vio73 a răspuns
Vio73 a fost desemnat cel mai bun respondent
Bogdan Plesu a răspuns
delfinas a răspuns
Bogdan Plesu a răspuns
DanielaH a răspuns
delfinas a răspuns
Bogdan Plesu a răspuns
Viocat a răspuns
teacher_ a răspuns
Vio73 a răspuns
Bogdan Plesu a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.