Întrebare fară răspuns

Semnal (viteza) la internet de ce este asa slab?

Buna seara! Am platit factura de 2 zile si in cont tot imi arata ca nu este platita. O alta problema este legata de semnal ptr internet..este f slab. Va multumesc frumos! De ce tot apare ca sunt restant? Se poate face ceva cu semnalul (puterea) la internet?

Costy Costelinoo
Costy Costelinoo

Costy Costelinoo

User level
Nivel
0
12 / 100
puncte
Custom field 2
Costy Costelinoo
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salutare!

În mod normal, ar fi trebuit să se proceseze plata, dar cred că acest lucru se va întâmpla cât de curând, deci stai liniștit. Dacă vezi că nu apare nici mâine, poți suna la 300 sau pe Chat Djingo și să întrebi dacă s-a făcut plata sau nu. În privința semnalului, cred că ar fi bine să sesizezi problema respectivă la adresa de email serviciul.clienti@orange.ro, unde poți pune chiar teste de viteză și alte dovezi despre problema de acoperire in locația ta, iar dacă sunt mai mulți în situația ta, puteți face o sesizare comună.
Care să fie cauzele? Păi pot fi mai multe.
De exemplu:

  • mulți utilizatori și antenele nu fac față, deci ar trebui suplimentare de capacități prin adăugare de noi benzi ( frecvențe);
  • ești departe de antenă și semnalul este prost;
  • dacă afară e mai bun semnalul, e clar că în interior, din cauza pereților și a altor obstacole, acesta este obstrucționat.
  • Sigur că sunt câteva posibile cauze, dar pot fi și altele. Din păcate, se întâmplă în multe locuri așa.
    Baftă!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Plata în aplicația My Orange se alocă în câteva zile dacă ai efectuat din magazinul fizic/partener Orange/transfer bancar. În ceea ce privește semnalul este nevoie sa ne precizezi locația. Pe site, la acoperire rețea, selectezi localitatea și ai un buton de feedback. În anii trecuți, după feedback eram contactat pentru mai multe detalii. Succes!
Sau, așa cum spune și Vio73, depune o sesizare legată de acoperire prin mail la serviciul.clienti@orange.com sau la secțiunea Contact din My Orange.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Salut Costy. Sunt probleme cu internetul fix sau cel mobil? Poti detalia putin puterea slaba

Viocat
Viocat

Viocat

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Viocat

Buna dimineata si multumesc la toti ptr sfaturi.Sunt abonat de doar 1sapt ☺️iar viteza pe mobil la net este in cel mai fericit caz de 10-11mb/s.,in conditiile in care folosesc un tel nou cumparat de la orange(oppo a16).O sa le scriu,pana atunci ...SARBATORI FERICITE!

Costy Costelinoo
Costy Costelinoo

Costy Costelinoo

User level
Nivel
0
12 / 100
puncte
Custom field 2
Costy Costelinoo

Ai făcut teste aici?

https://www.speedtest.net/

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Ai pus o carcasa speciala telefonului? S-a facut vreun update de sistem si nu ai dat restart telefonului? Incearca sa nu tii carduri bancare in apropiereA telefonului. Sunt persoane care il tin in spatele tel in carcasa. Ai accesat sms primit de la orange ptr datele mobile? Daca se mentine la acelasi nivel viteza inainte de a apela la relatii clienti intreaba alti cunoscuti din proximitate cu orange daca si ei au aceeasi problema. Sarbatori fericite!

Viocat
Viocat

Viocat

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Viocat

Costum, ne spui in ce zona ai problema asta? Poate așa ajuți la rezolvarea cazului. Dacă nu dai detalii, nu poți fi ajutat.

Aceiași problema este și la mine de aproape doua luni. Înainte erau viteze de 700 acum m-ai ales în weekend sau seara de cele m-ai multe ori de 1 2 3 MB. Prima data cei de la Orange au zis ca ei asigura 1.5 MB minim nu o sa fie viteze sub însă în ultimul timp și foarte des sunt și acele viteze . Când l-am trimis ca viteza este și sub acea limita pe care au zis-o ei de 1.5 au zis ca e posibil sa fie de la telefon sau cartela și am testat în acele momente cu 6 telefoane și cu cartele diferite și telefoane destul de noi s20fe , s20 , s21, și s21ultra și aceiași problema te toate deci de la ce sa fie oare ? Toate telefoanele și cartelele sa fie cu defect în aceleași momente? Sau reclama lor este una mincinoasa ca oferă cel m-ai bun internet. De ce acum câteva luni internetul mergea foarte bine fatq de acum și totusi este o mare diferență de la 700 la 1

Pdranca
Pdranca

Pdranca

User level
Nivel
0
65 / 100
puncte
Custom field 2
Pdranca

Salutare,

În testele pe care le-ai pus, amesteci vitezele de internet fix, cu cele de internet mobil.
Cele de internet mobil sunt într-adevăr mici, în mare parte, dar 700 și cu upload de 400 și ceva, nu există. Ai acolo o combinație de teste, adică de fix și mobil. În plus, trebuie să ne spui in ce localitate te afli, ce telefon ai folosit de test, ce tehnologii ( că și cel de peste 500, nu prea se poate să fie pe 4g/ 4g+), etc.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Da sunt amestecate da făceam strict la cele de pe primele poziții care sunt de pe același telefon s20fe , aceiași locație adică din curte de la mine singurul lucru difera doar perioada, însă diferența mi se pare enorm. Și chiar daca am făcut sesizări la cei de la Orange problema încă nu s-a remediat, am zis ca doresc sa închid contractul cu ei și chiar daca au zis ca ma contactează în termen de 30 de zile au trecut 90 și tot nu mai dau nici un semn.

Pdranca
Pdranca

Pdranca

User level
Nivel
0
65 / 100
puncte
Custom field 2
Pdranca

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!