Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
incerc sa fac o comanda online,dar primesc acest mesaj - Nu poti achizitiona produse in rate pana cand comenzile anterioare nu sunt finalizate !....si nu am nicio comanda activa pe cont
Răspunsuri
@bidam, bun venit în Comunitate!
În ce pas al comenzii apare această eroare? Poți atașa o captură de ecran, te rog?
Verifica te rog cosul de cumparaturi. Poate ai mai incercat achizitia in zile anterioare si apar acele incercari ca si comenzi nefinalizate. Spor la achizitii!
@bidam, ai reușit să plasezi comanda?
asa imi arata...cosul e gol.cred ca e vreo eroare....
@bidam, încercăm să verificăm cu colegii. Adresa de e-mail a contului My Orange de unde vrei să plasezi comanda este aceeași cu cea cu care te-ai înregistrat în Comunitate?
da,este aceeasi adresa de mail:)
Mulțumesc pentru confirmare. Colegii noștri au verificat/ actualizat contul tău și te roagă să reîncerci plasarea comenzii peste 2 ore.
Te așteptăm cu feedback și vești bune.
@bidam, ai reușit să faci comanda?
Da, intr-un final am reusit....multumesc de ajutor
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.