Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Eroare comanda online

incerc sa fac o comanda online,dar primesc acest mesaj - Nu poti achizitiona produse in rate pana cand comenzile anterioare nu sunt finalizate !....si nu am nicio comanda activa pe cont

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@bidam, bun venit în Comunitate!
În ce pas al comenzii apare această eroare? Poți atașa o captură de ecran, te rog?

Verifica te rog cosul de cumparaturi. Poate ai mai incercat achizitia in zile anterioare si apar acele incercari ca si comenzi nefinalizate. Spor la achizitii!

@bidam, încercăm să verificăm cu colegii. Adresa de e-mail a contului My Orange de unde vrei să plasezi comanda este aceeași cu cea cu care te-ai înregistrat în Comunitate?

Mulțumesc pentru confirmare. Colegii noștri au verificat/ actualizat contul tău și te roagă să reîncerci plasarea comenzii peste 2 ore.
Te așteptăm cu feedback și vești bune.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!