Întrebare cu răspuns(uri)

Cum intru in contul My Orange cu codul de client si parola Thank You?

Deci pe baza codul de client furnizar de catre Orange (detin abonament fix de internet si cablu) nu ma pot loga in My Orange din cauza faptul ca imi tot spune sistemul ca parola introdusa Thank You este gresita (nu am schimbat-o din ce inteleg ar trebui sa fie cele 6 cifre din seria cartii de identitate)

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut! Încearcă seria cărţii de identitate. Dacă ai schimbat de curând cartea de identitate, încearcă cu seria cărții de identitate vechi
Parola iniţiala Orange (dacă nu ai schimbat-o deja), este formată din cele 6 cifre:

  • din seria cărţii de identitate a titularului abonamentului, in cazul abonamentelor incheiate pe persoană fizică
  • ale CUI-ului, în cazul abonamentelor încheiate pe persoană juridică

    Dacă ai schimbat parola inițială și nu ți-o mai amintești, poţi să o resetezi oricând doreşti prin una dintre următoarele modalități:

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (4)

Da (4)

50%

4 membri au votat cu DA

4 membri au votat cu NU

50% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut! Încearcă seria cărţii de identitate. Dacă ai schimbat de curând cartea de identitate, încearcă cu seria cărții de identitate vechi
Parola iniţiala Orange (dacă nu ai schimbat-o deja), este formată din cele 6 cifre:

  • din seria cărţii de identitate a titularului abonamentului, in cazul abonamentelor incheiate pe persoană fizică
  • ale CUI-ului, în cazul abonamentelor încheiate pe persoană juridică

    Dacă ai schimbat parola inițială și nu ți-o mai amintești, poţi să o resetezi oricând doreşti prin una dintre următoarele modalități:

Din câte știu, userul este adresa de e-mail, la care poate fi asociat număr de mobil sau alte servicii.
Astfel, codul de client apare automat la contul asociat adresei de e-mail. De asemenea, pentru fiecare serviciu există un alt cod de abonat, adică pentru TV prin cablu și / sau internet prin fibră optică ai un cod abonat, pentru telefonie altul. Nu poți avea TV fără internet fix și viceversa decât dacă alegi TV prin satelit care oricum oferă mai puține beneficii decât opțiunea terestră. În schimb, dacă te conectezi cu codul de abonat / numărul de mobil este posibil să nu vezi toate serviciile atașate adresei de e-mail folosită în sistem. :)
Deci... folosește la conectare adresa de e-mail, nu codul de abonat, indiferent de serviciul pe care îl folosești.

Dacă totuși dorești să resetezi parola contului... ținând cont că știi adresa de e-mail folosită ca user...

Parola iniţială Orange (dacă nu ai personalizat-o deja) este formată din cele 6 cifre:

  • ale cărţii de identitate a titularului serviciului sau abonamentului, în cazul contractelor încheiate pe persoană fizică
  • ale CUI-ului, în cazul contractelor încheiate pe persoană juridică
  • Dacă ai schimbat parola inițială și / sau nu ți-o mai amintești, o poţi reseta oricând prin una dintre următoarele modalități:

    • din Contul tău online, secțiunea setări cont - parola Orange
    • prin apel gratuit la *100#
    • prin apel gratuit la 300, Serviciul Clienţi
    • în magazinele Orange (pe baza unui act de identitate).
    • Parola Orange ți se poate solicita oricând:

      • pentru reîncărcările PrePay
      • pentru unele modificări solicitate prin serviciile SelfCare
      • pentru a deveni Administrator in Contul tău online

      Sper să fie utile informațiile. O zi frumoasă.

Super ușor!

Claudia11
Claudia11

Claudia11

User level
Nivel
1
377 / 750
puncte
Custom field 2
Claudia11

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!