anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum intru in contul My Orange cu codul de client si parola Thank You?

Americanu85
Începător
Deci pe baza codul de client furnizar de catre Orange (detin abonament fix de internet si cablu) nu ma pot loga in My Orange din cauza faptul ca imi tot spune sistemul ca parola introdusa Thank You este gresita (nu am schimbat-o din ce inteleg ar trebui sa fie cele 6 cifre din seria cartii de identitate)
1 Soluţie acceptată‚

svetalex
Senior certificat
Salut! Încearcă seria cărţii de identitate. Dacă ai schimbat de curând cartea de identitate, încearcă cu seria cărții de identitate vechi Parola iniţiala Orange (dacă nu ai schimbat-o deja), este formată din cele 6 cifre: - din seria cărţii de identitate a titularului abonamentului, in cazul abonamentelor incheiate pe persoană fizică ale CUI-ului, în cazul abonamentelor încheiate pe persoană juridică Dacă ai schimbat parola inițială și nu ți-o mai amintești, poţi să o resetezi oricând doreşti prin una dintre următoarele modalități: - fie din My Orange , secțiunea setări cont - parola Orange - prin apel gratuit la *100# - ramura 3 "Abonamentul meu, opţiuni şi blocare număr" şi apoi 6 - "Modifică parola Orange" (valabil doar în cazul persoanelor fizice, abonamente non-hybrid) - fie prin apel gratuit la 300, Serviciul Clienţi - sau în magazinele Orange Parola Orange ți se poate solicita: - pentru reîncărcările PrePay - pentru unele modificări solicitate prin serviciile 200 sau *100# SelfCare - pentru a deveni Administrator in Contul tău online Detalii: https://www.orange.ro/help/ce-este-parola-orange-i-cum-pot-s-o-schimb-72 Subiectul a mai fost dezbătut în comunitate: https://comunitate.orange.ro/questions/2449419-afla-parola-thank-you https://comunitate.orange.ro/questions/2146574-conecta-parola-thank-you-problema

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

svetalex
Senior certificat
Salut! Încearcă seria cărţii de identitate. Dacă ai schimbat de curând cartea de identitate, încearcă cu seria cărții de identitate vechi Parola iniţiala Orange (dacă nu ai schimbat-o deja), este formată din cele 6 cifre: - din seria cărţii de identitate a titularului abonamentului, in cazul abonamentelor incheiate pe persoană fizică ale CUI-ului, în cazul abonamentelor încheiate pe persoană juridică Dacă ai schimbat parola inițială și nu ți-o mai amintești, poţi să o resetezi oricând doreşti prin una dintre următoarele modalități: - fie din My Orange , secțiunea setări cont - parola Orange - prin apel gratuit la *100# - ramura 3 "Abonamentul meu, opţiuni şi blocare număr" şi apoi 6 - "Modifică parola Orange" (valabil doar în cazul persoanelor fizice, abonamente non-hybrid) - fie prin apel gratuit la 300, Serviciul Clienţi - sau în magazinele Orange Parola Orange ți se poate solicita: - pentru reîncărcările PrePay - pentru unele modificări solicitate prin serviciile 200 sau *100# SelfCare - pentru a deveni Administrator in Contul tău online Detalii: https://www.orange.ro/help/ce-este-parola-orange-i-cum-pot-s-o-schimb-72 Subiectul a mai fost dezbătut în comunitate: https://comunitate.orange.ro/questions/2449419-afla-parola-thank-you https://comunitate.orange.ro/questions/2146574-conecta-parola-thank-you-problema

Alergaceala
Junior
Din câte știu, userul este adresa de e-mail, la care poate fi asociat număr de mobil sau alte servicii. Astfel, codul de client apare automat la contul asociat adresei de e-mail. De asemenea, pentru fiecare serviciu există un alt cod de abonat, adică pentru TV prin cablu și / sau internet prin fibră optică ai un cod abonat, pentru telefonie altul. Nu poți avea TV fără internet fix și viceversa decât dacă alegi TV prin satelit care oricum oferă mai puține beneficii decât opțiunea terestră. În schimb, dacă te conectezi cu codul de abonat / numărul de mobil este posibil să nu vezi toate serviciile atașate adresei de e-mail folosită în sistem. :) Deci... folosește la conectare adresa de e-mail, nu codul de abonat, indiferent de serviciul pe care îl folosești.

Alergaceala
Junior
Dacă totuși dorești să resetezi parola contului... ținând cont că știi adresa de e-mail folosită ca user... Parola iniţială Orange (dacă nu ai personalizat-o deja) este formată din cele 6 cifre: - ale cărţii de identitate a titularului serviciului sau abonamentului, în cazul contractelor încheiate pe persoană fizică - ale CUI-ului, în cazul contractelor încheiate pe persoană juridică Dacă ai schimbat parola inițială și / sau nu ți-o mai amintești, o poţi reseta oricând prin una dintre următoarele modalități: - din Contul tău online, secțiunea setări cont - parola Orange - prin apel gratuit la *100# - prin apel gratuit la 300, Serviciul Clienţi - în magazinele Orange (pe baza unui act de identitate). Parola Orange ți se poate solicita oricând: - pentru reîncărcările PrePay - pentru unele modificări solicitate prin serviciile SelfCare - pentru a deveni Administrator in Contul tău online Sper să fie utile informațiile. O zi frumoasă.

DanielaH
Moderator
@Americanu85, ai reușit să accesezi contul?

Claudia11
Junior entuziast
Super ușor!

Saila_Elisabeta
Explorator
Suni la 300 și un angajat Orange amabil te va ajuta.