Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Functionalitate
Conexiune 3G. Pe 4G sau WiFi la fel face? Alte pagini de internet se deschid in browser?
La mine se incarca acea sectiune de Reincarcare, ca idee.
Poti incerca eventual si o reinstalare de aplicatie.
Alte răspunsuri
Pagina 1 din 3
La mine merge
@Cerasela Toader: Bun venit în Comunitate. Te referi la aplicația ”MyOrange”? Ce anume nu funcționează? Ce mesaj primești la încercarea de a o deschide? Dacă reușești, o captură de ecran ar fi utilă pentru clarificare.
Orange Money, Orange Pay , My Orange functioneaza toate .
Dacă te referi la alta aplicație, data viitoare nu mai fii asa zgârcita cu detaliile .
Cred că știu la ce se referă... My Orange funcționează, dar nu se deschide partea de Pinata Party, nu? Nici la mine nu se deschide, deși am actualizat aplicația.
La mine merge (cel putin in momentul asta) si Pinata.
Cerasela, cred ca o sa avem nevoie de ceva mai multe detalii. :) Daca e vorba de aplicatia My Orange, spune-ne ce anume nu-ti functioneaza. Eventual cu o captura de ecran daca e vreo eroare sau ceva.
”Pinata Party” este funcțională, dar nu mă ajută cu nimic dacă nu o ”plătesc” cu minim 5 euro sau mai mult.
Din păcate la mine Pinata Party nu funcționează (încă).
Ia priviti frumusețe de eroare!!!
Nu merge My Orange! Incarc lunar o cartelă și am încercat ieri toată ziua și n-a mers. Astăzi încă nu merge. Nu mi se încarcă nimic, nici istoric, nici facturi, nimic!
Da, de ieri are probleme aplicația, dar am zis că e o chestie temporară. Acum face așa ...
Același mesaj cu eroarea îl primesc și eu de două zile.
Conexiune 3G. Pe 4G sau WiFi la fel face? Alte pagini de internet se deschid in browser?
La mine se incarca acea sectiune de Reincarcare, ca idee.
Poti incerca eventual si o reinstalare de aplicatie.
Cerasela, Cocolosh, ce telefoane aveti?
Conexiune 4G. Cum o reinstalez? Că în Magazin Play am doar opțiunea: "Deschide"!
@Cerasela Toader, mulțumim pentru marcarea soluției!
Înțeleg că ai dezinstalat/ reinstalat aplicația și că acum funcționează?
P.S. am modificat noi titlul întrebării tale pentru a fi mai clar la ce aplicație se referă.
Pdranca a răspuns
delfinas a răspuns
Pdranca a răspuns
DanielaH a răspuns
Pdranca a răspuns
Haptic a răspuns
DanielaH a răspuns
Haptic a răspuns
FLo1 a răspuns
delfinas a răspuns
FLo1 a răspuns
delfinas a răspuns
FLo1 a răspuns
Firefly a răspuns
delfinas a răspuns
arsradu a răspuns
FLo1 a răspuns
delfinas a răspuns
delfinas a răspuns
arsradu a răspuns
FLo1 a răspuns
DanielaH a răspuns
Cerasela Toader a răspuns
arsradu a fost desemnat cel mai bun respondent
delfinas a fost desemnat cel mai bun respondent
FLo1 a fost desemnat cel mai bun respondent
delfinas a răspuns
arsradu a răspuns
Cerasela Toader a răspuns
delfinas a fost desemnat cel mai bun respondent
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.