Întrebare cu răspuns(uri)

Sunet decalat Antena 1 Orange DTH

Sunetul este decalat câteva secunde pe Antena 1. Am rescanat canalele, dar problema persista. Mai are cineva aceasta problema?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@gabriel23 pentru televizoarele Sony cu Android a fost identificata o problema cu redarea sunetului.
Poți găsi mai multe detalii aici: https://www.sony.ro/electronics/support/televisions-proje...
‏‏‎ ‎
Ca si prim pas, pentru a remedia problema dezinstalează aplicația Tune-in și efectuează o resetare soft astfel:

  • Opțiunea 1: ține apăsat butonul verde de alimentare de pe telecomanda televizorului până când televizorul repornește.
  • Opțiunea 2: efectuează un ciclu de alimentare: deconectați ștecherul de alimentare al televizorului, așteptați un minut și reintroduceți ștecherul.
  • ‏‏‎ ‎
    Dacă nu ai aplicația Tune-în instalată și totuși te confrunți cu această problemă, efectuează o resetare soft si verifica daca ai ultima versiune de soft sau daca este necesar sa instalezi actualizări de sistem.
    ‏‏‎ ‎
    In caz ca nu ai rezolvat problema, te rog sa iei legătura cu cei de la Sony pentru a rezolva problema.
    Ii poți contacta la 0372723019 de luni până vineri intre 09:00 - 17:00
    ‏‏‎ ‎
    Daca te-a ajutat acest răspuns sau oricare altu oferit de colegii mei nu uita sa apeși ❤ sau sa il marchezi ca soluție.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

@gabriel23 pentru televizoarele Sony cu Android a fost identificata o problema cu redarea sunetului.
Poți găsi mai multe detalii aici: https://www.sony.ro/electronics/support/televisions-proje...
‏‏‎ ‎
Ca si prim pas, pentru a remedia problema dezinstalează aplicația Tune-in și efectuează o resetare soft astfel:

  • Opțiunea 1: ține apăsat butonul verde de alimentare de pe telecomanda televizorului până când televizorul repornește.
  • Opțiunea 2: efectuează un ciclu de alimentare: deconectați ștecherul de alimentare al televizorului, așteptați un minut și reintroduceți ștecherul.
  • ‏‏‎ ‎
    Dacă nu ai aplicația Tune-în instalată și totuși te confrunți cu această problemă, efectuează o resetare soft si verifica daca ai ultima versiune de soft sau daca este necesar sa instalezi actualizări de sistem.
    ‏‏‎ ‎
    In caz ca nu ai rezolvat problema, te rog sa iei legătura cu cei de la Sony pentru a rezolva problema.
    Ii poți contacta la 0372723019 de luni până vineri intre 09:00 - 17:00
    ‏‏‎ ‎
    Daca te-a ajutat acest răspuns sau oricare altu oferit de colegii mei nu uita sa apeși ❤ sau sa il marchezi ca soluție.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!