Întrebare fară răspuns

Am comandat un IPhone 13 Pro max 256 Sierra Blue

Pe 9.09. 2021 am comandat un IPhone 13 Pro max 256 gb Sierra Blue pe care nici pana in ziua de azi nu l-am primit , telefonul a foat luat cu abonament nou+ rate … de atunci plătesc rate la ceva de care nu pot beneficia… întrebarea este : pot sa renunț la Abonament si sa cer restituirea ratelor ?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Bun venit in Comunitate, Madalina!!!
Imi pare rau de situatia ta! In astea 3 luni ai mai intrebat ce s-a intamplat cu acea comanda? In locul tau, dupa 3 luni de asteptare, as renunta la abonament si sa mai astept telefonul, as cere rezilierea abonamentului, ratele platite si diferenta de abonament, pt ca ai platit ceva de care nu ai beneficiat. Altadata nu mai plati anticipat!

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Bună Mădălina! Da, poți cere rezilierea abonamentului și restituirea sumelor plătite. Întocmește o solicitare de reziliere și de restituire a sumelor plătite, cu titlu de avans pentru iPhone 13 Pro Max, rate nu poate fi vorba, că nu ai intrat în posesia telefonului. Dacă nu rezolvi amiabil, depui o sesizare la autoritatea competentă și se rezolvă.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Ba da săptămânal cred ca mergem la orange Shop și îmi ziceau ca nu știu ca nu știu ca sa mai astept puțin ca sigur pana la sfârșitul săptămânii / lunii vine , in același timp ei nu isi asumau asta pentru ca spuneau ca ei chiar nu au vesti …

Atunci ai toate motivele sa ceri rezilierea contractului si returnarea sumelor platite degeaba.

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

În ceea ce privește sumele mai mari plătite ca diferență de abonament nu pot fi recuperate, deoarece nu ai temei legal și abonamentul oferă niște resurse incluse, pe care abonatul le-a folosit.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Abonamentul a fost facut in Orange Shop sau online? Daca e facut in Orange Shop, nu cred ca nu au mai primit stocuri de telefoane, iar dezinteresul lor nu e ok. Ai luat legatura cu cineva de la Orange prin 300 sau e-mail, sa le expui problema si sa vezi ce zic?
Daca nu obtii niciun rezultat fa plangere la ANPC si sigur se rezolva.

Exista posibilitatea să îți faci abonament nou și să plătești un telefon in rate?

Mădălin
Mădălin

Mădălin

User level
Nivel
3
2444 / 5000
puncte
Custom field 2
Mădălin

@Mădălin, dacă este vorba despre achiziționarea unui telefon cu plata în rate pe factură, uite aici un topic care te poate ajuta (vei găsi toate condițiile de eligibilitate) - https://comunitate.orange.ro/questions/2322933-achizitionarea-produselor-rate-factura-magazinul-online.
Există și posibilitatea de achiziție în rate cu cardul de credit Orange Money. Detalii aici - https://www.orange.ro/money/card-credit/

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Bună ziua , am comandat și eu pe data de 08-11-2021 un iphone 13 pro max sierra blue care și în momentul actual aștept să vina , sunt curios daca trebuie sa mai aștept până ajunge ? Adică să plătesc abonamentul ,plus 4 lei administrarea cardului in fiecare luna. Și aș dori să știu dacă sunt persoane care au mai mult timp de cât mine care așteaptă să îi ajungă?
Mulțumesc !

Eu am făcut comanda in 9.09.21 nu a venit , am avut noroc ca cineva a renunțat la Istyle la unul exact ca si cel comandat la orange , așa ca după 4 luni de așteptare am renunțat la orange. mi sau restituit banii inapoi . Nu au fost probleme

Și eu am comandat un 13 pro max Sierra blue pe data de 15.11.2021 și încă nici urmă de el.. Dar ce e ciudat acum o săptămână a fost disponibil pe magazinul online, de ce au pus stoc pe online când nu își pot onora comenzile

Uff , foarte nasoala situația , eu am renunțat am luat de la Istyle am avut cumva noroc ca cineva renunțase la el. Dar oricum peste tot sunt probleme cu aceste telefoane doar ca poate in alte locuri ai șanse sa îl primesti mai repede … eu una m-am lămurit cu acesta companie Orange .. nu mai cumpăr de la ei nimic , și nici nu recomand nimănui , o încurcătura toatalumea la toate ..

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!