Întrebare cu răspuns(uri)

Lipsă semnal 5g Samsung a52 5g Bucuresti/ Ilfov

Buna,
Nu recepționez semnal 5g pe noul meu telefon Samsung A52 5g..nici în București, nici în Ilfov.
Ce pot face?
Mulțumesc

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salutare!

Trebuie să ceri explicit activarea profilului 5g la Serviciul Clienți și ar trebui să funcționeze dacă ai și un abonament cu acces la 5g, adică minim un Smart 15.
Baftă!

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (2)

100%

2 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Buna @Anik. A mai fost un coleg din Comunitate care a avut aceeași problema. Încearcă să suni la serviciu clienți la 300 și explica-le situația ta. Sunt anumite setări care trebuie sa fie făcute de ei și în urma repornirii ulterioare a telefonului ar trebui să meargă.
Ai mai multe informații și-n următorul link: https://comunitate.orange.ro/questions/2783907-rezolvat-semnal-5g-lipsa-samsung-a52-5g

Salutare!

Trebuie să ceri explicit activarea profilului 5g la Serviciul Clienți și ar trebui să funcționeze dacă ai și un abonament cu acces la 5g, adică minim un Smart 15.
Baftă!

Din păcate nu mă încadrez la tipul de abonament... Trebuie sa fie un abonament de minim 15 EUR... Poate de la anul și abonamentul meu de10 euro se va încadra la 5g

Poate reușești să obții și o reducere la Smart 15 ( mulți reușesc să-l ia pe la 12-13 euro la reprelungire). Crăciun fericit!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!