Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Update fără succes aplicație My Orange

Sunt ceva probleme la update-ul aplicației My Orange. Când încerc sa o accesez îmi spune sa descarc ultima versiune. Merg în Google Play , descarc versiunea noua, se instalează, dar când încerc sa intru iar în aplicație îmi spune același lucru .
Am închis toate taburile , am restartat telefonul și tot degeaba.
Am cercetat puțin pe internet și se pare ca nu sunt singurul cu problema aceasta . Situația este la fel și pt posesorii de iPhone , nu doar Android.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@The Special List, mulțumim pentru sesizare!
Vom anunța colegii și revenim când avem un răspuns.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Aceeași situație s-a petrecut și la mine în urmă cu 3-4 zile. Am iesit din aplicație, am restartat telefonul, fără succes în utilizarea aplicației. Până nu am dezinstalat și instalat din nou aplicația, nu și-a revenit.
Nu mai folosiți termenul "șters" aplicația în loc de "dezinstalat", poate se creează confuzii pentru unii utilizatori!

@Trooper, funcționează acum și la tine?
@The Special List, mulțumim pentru confirmare!
Aplicația este funcțională în acest moment.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!