Întrebare cu răspuns(uri)

Activare cartela abonament comandat online

Am comandat online un telefon impreuna cu un abonament nou pentru sotia mea. Am pus cartela cu abonamentul nou in telefon de aseara si inca nu s-a activat. In aplicatia MyOrange apare doar abonamentul meu si cand vreau sa adaug numarul de telefon al noului abonament primesc mesaj ca acesta este suspendat. ce este de facut?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@LeBoB , bun venit în Comunitate!

Abonamentul nou se activează odată cu livrarea comenzii, în maximum 2 ore de la primirea SIM-ului prin curier. Există și situații punctuale, izolate în care nu se întâmplă acest lucru. Dacă după primirea cartelei, introducerea ei în telefon și trecerea celor 2 ore aceasta nu s-a activat automat, este recomandată trimiterea unui e-mail pe adresa magazinonline@orange.ro cu numărul de telefon și seria SIM-ului primit sau un apel la 300. Uite aici mai multe detalii - https://comunitate.orange.ro/questions/2660578-activez-abonament-magazinul-online-orange

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Poţi activa cartela SIM pe care ai primit-o impreună cu telefonul achiziţionat online sau în urma prelungirii sau modificării abonamentului tău:

din My Orange online urmând paşii:
După autentificare în cont selectează opţiunea Servicii și apoi, din meniul lateral alege Schimbare SIM
Introdu seria noii cartele, mai exact primele 13 cifre
Apasă apoi butonul trimite şi cartela ta SIM se va schimba în câteva momente
Pentru mai multe detalii acceseaza link-ul următor: https://www.orange.ro/help/cum-activez-o-cartela-sim-prim...

@svetalex: Răspuns ”out of topic”. Numărul este NOU, nu existent. Inițiatorul a menționat problema de bază: Nu se regăsește numărul de abonament nou achiziționat în profilul de pe MyOrange. Se pare că trebuie așteptat să se sesizeze specialiștii Orange. Sau un apel la 300 / mesaj pe Djingo.

@LeBoB , bun venit în Comunitate!

Abonamentul nou se activează odată cu livrarea comenzii, în maximum 2 ore de la primirea SIM-ului prin curier. Există și situații punctuale, izolate în care nu se întâmplă acest lucru. Dacă după primirea cartelei, introducerea ei în telefon și trecerea celor 2 ore aceasta nu s-a activat automat, este recomandată trimiterea unui e-mail pe adresa magazinonline@orange.ro cu numărul de telefon și seria SIM-ului primit sau un apel la 300. Uite aici mai multe detalii - https://comunitate.orange.ro/questions/2660578-activez-abonament-magazinul-online-orange

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!