Întrebare fară răspuns

De ce la Vodafone se poate în timp ce la Orange nu? Yoxo vs. Flex

Folosesc în paralel atât Orange Yoxo cât și Vodafone Flex. Ambele sunt ieftine. Pentru Yoxo trebuie instalata în telefon încă o aplicație separata, în timp ce pentru Vodafone Flex nu, acolo totul se face din aplicația MyVodafone. La Yoxo nu știu dacă ai acces la 5G. La Flex ai. Meniul Yoxo este extrem de stufos, te încurci mai mereu. La Vodafone e foarte simplu. La Yoxo apelul către Serviciul Clienți e taxabil. La Flex nu. Yoxo se poate activa fără a pierde numărul de 3 ori pe an. La Flex se poate activa și dezactiva oricând. La Yoxo nu poți șterge cardul bancar oricând și oricum. La Vodafone îl ștergi oricând, instantaneu. Niciodată Vodafone nu retrage de mai multe ori bani din cardul bancar. Leul reținut întotdeauna Vodafone îl returnează. La Yoxo mai apar astfel de erori. La Flex, beneficiezi de apel în așteptare. La Yoxo nu. După dezactivarea Yoxo, apare pana și opțiunea de a renunța la numărul de telefon. Vodafone nici nu se gândește sa îți propună asa ceva. Și multe altele, pe care nu mai apuc sa le menționez aici, comparativ. De ce complica Orange lucrurile? Pare ca pentru ei cei de la Prepay nu contează prea mult, în timp ce Vodafone își prețuiește clienții Prepay. Aștept impresii!

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
0
41 / 100
puncte
Custom field 2
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

Salut! Foarte bune observațiile, mai ales că vin de la cineva care are ambele servicii. Mai ai și alte sugestii de îmbunătățire?

Orange mai are o problema. Un număr PrePay Orange este al oricui, îl poți pierde relativ ușor. Și totuși, la activarea Yoxo îți cere scanarea buletinului. La Vodafone, pentru activarea Flex îți trebuie doar cardul bancar, în schimb numerele la Vodafone pot fi personalizate și securizate astfel cu numele tău plus chiar cu o parola pe cont! Așadar, dacă numerele Orange nu pot fi personalizate ci se pot recupera cu întrebări legate de gen data activării SIM-ului, numere frecvent apelate etc...la activarea Yoxo pentru ce mai cere buletinul spre scanare???

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
0
41 / 100
puncte
Custom field 2

Iar Vodafone personalizează numerele PrePay doar cu numele, CNP-ul tău nu apare în sistemul lor. Respecta astfel legea cartelelor PrePay. Orange Yoxo cere CNP ca și cum ar fi un abonament standard, deși nu este, în plus Yoxo poate fi dezactivat oricând și pierdut numărul la cerere sau dintr-o eroare diversa. Număr care oricum este al oricui, ca de aia e PrePay. Așadar, pentru ce cere CNP???

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
0
41 / 100
puncte
Custom field 2

Și degeaba trimiți CNP pentru Yoxo, degeaba îți lași datele din buletin dacă vrei asta intr-un magazin Orange, degeaba îți dai datele răspunzând și la întrebări atunci când îți recuperezi un SIM, degeaba ai cont Orange Money, atunci când suni la Serviciul Clienți Orange la ei apar zero date personale despre tine. La Vodafone rămân definitiv în sistem. Așadar, de ce ce Orange CNP la alegerea unui oarecare număr nou urmat de activarea Yoxo?

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
0
41 / 100
puncte
Custom field 2

Iar bateria telefonului se scurge foarte repede atunci când folosesc SIM-ul Orange! Viteza mai mica decât la Vodafone, buffering frecvent, o mai bună acoperire rurala decât Vodafone,
intr-adevar. Cum au configurat oare rețeaua, atât urban cât și rural?

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
0
41 / 100
puncte
Custom field 2

Salutare!
M-aș bucura să se țină cont măcar de o parte dintre sugestiile prezentate aici, care sunt venite direct de la sursă.
Telefonul consumă mai repede bateria in urban la Orange pentru că ei folosesc frecvent banda 7 ( 2600 Mhz), iar benzile înalte se pare că fac acest lucru. Sigur, oferă și experiențe mai plăcute utilizatorilor, prin viteze mai ridicate și acoperire mai bună, mai ales outdoor.
Aș mai spune despre acest Yoxo că nu este considerat nici abonament, nici cartelâ, pentru că unui apropiat de-al meu care a dorit să facă pachet Love, nu au vrut să i-l ia în considerare și el nu era nici cartelat, nici abonat și nu mai înțelegea nimic. Deci cam multe ambiguități care ar trebui clarificate!

Inițiatorul a ajuns.... ”anonim”, adică a deranjat prin adevărurile spuse încât contul a fost ”eject-at”. Tristă abordarea Orange, iar marketing-ul pe Yoxo ”zici că-i avion”. Recomand coborârea pe Pământ între muritorii de rând.

BTW: Chiar dacă ai ales Flex, poți renunța oricând și să treci pe prepay, chiar și într-un Shop Vodafone, iar cu un număr ieșit din perioada de grație în primele zile beneficiezi chiar și de reactivare gratuită a numărului, cu o opțiune la alegere. La Orange beneficiezi de ușă-n nas, indiferent că vorbim de servicii Yoxo în Shop, sau de reactivare număr ieșit din perioada de grație. Iar soluția reactivării unui număr NU este un abonament. Oricum ”YOXO Team” încă visează, experimentează, speră să reziste, deși au un optimism.... irațional. Doamne Ajută!

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

@FLo1 inițiatorul a ajuns Anonim pentru ca a decis să își șteargă contul, noi nu ștergem conturile membrilor.

MihaelaC
MihaelaC

MihaelaC

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
MihaelaC

@Paul80 Chiar asa, de ce trebuie numere cu plata daca apelezi la deranjamente in afara orelor prestabilite: "Accesul la un operator este disponibil de luni până vineri, între orele 08:00 – 20:00 (apel gratuit pentru clienții abonați din reţeaua Orange) şi la numărul 0374.30.03.00 (apel cu tarif normal). Pentru clienții PrePay sunt gratuite primele 2 apeluri efectuate într- un interval de 30 de zile. Începând cu al 3-lea apel din acest interval, transferul către un consultant va fi taxat cu 0,55 euro credit/apel.
Sâmbătă – Duminică și sărbători legale: 09:00 – 18:00"

@MihaelaC: Am înțeles. Scuze. Mi se părea ciudat/fără logică faptul că a adresat întrebarea și s-a făcut dispărut. @Alterego mai făcea din acestea, dar revenea ulterior în Comunitate.

@Viocat: Yoxo nu este nici abonament standard și nici prepay. Este un abonament pentru care accesul la serviciul clienți este gratuit pe chatul yoxo, sau contracost dacă vrei să auzi vocea unui consultant. Detalii aici: https://www.yoxo.ro/help/cum-pot-sa-intru-in-contact-cu-u...

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Multe din remarci sunt valide si nu o sa ma bag in detalii, ci o sa ridic si cateva puncte. Din cate stiu Yoxo a aparut pe piata cu mai mult de un an inaintea serviciului similar de la Vodafone. S-ar putea sa gresesc, dar... Vodafone a invatat din experienta Yoxo, apoi a dezvoltat un produs (care a putut fi transformat oricum in fazele de dinaintea lansarii) cu care apoi a iesit pe piata.
E mult mai greu de modificat un produs/serviciu existent decat de facut unul nou. Desigur, conteaza si angajatii (numar, pregatire, disponibilitate), stilul de lucru, accesul la resurse, resursele investite, viziunea, desigur ca unele "bube" ale arhitecturii si viziunii Yoxo nu au scuza. Dar... cred ca Yoxo a fost un pionier care a rupt gura targului. A fost un proiect pilot. A fost poate un pariu intre angajati sau poate s-a nascut ca proiect "pe genunchi" pentru a demonstra conceptul. Cred ca Orange a iesit cu asa-numitul Minimum Viable Version - un produs cu functionalitatea minima pentru a fi acceptat - sa ia "pulsul". Cred ca nici Orange nu se astepta sa aiba acest succes. In plus, cel putin la pachetele cele mai ieftine, comparam 19 lei cu 25 de lei. Asta daca nu cumva ati fost de la inceput pe Yoxo, ca eu inca platesc 14.25 lei/luna pentru doua dintre numerele mele. :)
Nu stiu care dintre Yoxo sau Flex e mai breaz, dar stiu ca am fost cu Yoxo de cand a aparut si, de-a lungul a aproape doi ani, am avut un numar destul de redus de probleme.
Cumva fix cum a fost cand a aparut 3G-ul: Vodafone a investit masiv, a educat oamenii, a facut publicitate, iar cateva luni mai tarziu a venit si Orange din urma cu "avem 3G" :D

Yoxo are 1 an de cand a aparut daca nu ma insel, si are experienta Orange in spate ca doar nu au angajat oameni noi fara experienta pt acest proiect. Daca pui de la inceput serviciul clienti cu plata ce inseama? Clientii nu suna daca serviciile sunt de calitate si aici ma refer la acoperire/semnal, viteza internet etc. E posibila si varianta sa stie ca serviciile nu sunt bune si sa puna seviciul clienti cu plata ca sa nu fie deranjati. Acum cativa ani abia daca apelam o data la 2 ani la serviciul clienti. Acum imi vine sa sun aproape in fiecare zi. Hartile lor de acoperire si viteza de internet cu care se lauda nu au nici o legatura cu realitatea.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!