Întrebare cu răspuns(uri)

Cât poate dura rezilierea unui abonament de telefonie fixa Telekom...??

Cât poate dura rezilierea unui abonament de telefonie fixa Telekom...??

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Mario, bun venit in Comunitate!!!

"Cerere de încetare servicii Telekom Romania Communications S.A. trebuie transmisă cu cel puţin 30 de zile înainte de data la care se dorește încetarea efectivă.
Completează datele tale în formular și bifează mai jos serviciile pentru care dorești încetarea efectivă."
DETALII: https://fix.telekom.ro/reziliere-online/

Poti trimite cererea de rezilere si prin e-mail la infoclienti@orange.com sau sesizari@orange.ro sau sa suni la Serviciul Clienți 300

DETALII: https://comunitate.orange.ro/questions/2799600-reziliere-abonament-telekom-preluat-orange

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (2)

Da (4)

67%

4 membri au votat cu DA

2 membri au votat cu NU

67% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut! Cel mai mult poate dura 30 de zile din data când ai depus cererea. Unii o tărăgănează, sa mai ciupească la bani, in factura pe luna viitoare...
Timpul normal de așteptare ar fi undeva la 5-7 zile lucrătoare.

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

Cererea de incetare a contractului la initiativa abonatului se va produce in termen de 30 de zile de la inregistrarea acesteia numai daca toate sumele datorate catre Telekom Romania Mobil au fost integral achitate pana la aceasta data. Pentru perioada cuprinsa intre data ultimei facturi si data incetarii contractului de abonament, Abonatul va beneficia numai de minutele/serviciile incluse in tipurile de abonamente contractate, aferente/proportionale numarului de zile din aceasta perioada.
Sursa: http://telekomro.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/560...

Mario, bun venit in Comunitate!!!

"Cerere de încetare servicii Telekom Romania Communications S.A. trebuie transmisă cu cel puţin 30 de zile înainte de data la care se dorește încetarea efectivă.
Completează datele tale în formular și bifează mai jos serviciile pentru care dorești încetarea efectivă."
DETALII: https://fix.telekom.ro/reziliere-online/

Poti trimite cererea de rezilere si prin e-mail la infoclienti@orange.com sau sesizari@orange.ro sau sa suni la Serviciul Clienți 300

DETALII: https://comunitate.orange.ro/questions/2799600-reziliere-abonament-telekom-preluat-orange

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!