Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Desi m-am abonat la newsletter, am primit codul de activare si l-am accesat nu am primit niciun newsletter. Am verificat si spam in email. Aveti idee care ar fi problema?
@Viocat: Ultimul newsletter de la Orange l-am primit în 9 decembrie 2021. Dacă te-ai asigurat că ești abonat pentru a putea primi acest newsletter atunci poate fi o problemă și între serverul Orange și serverul (adresa) ta de email. Personal, pentru a primi mesaje din Comunitate eu a trebuit să îmi schimb adresa de email cu una nouă, după ce ani la rând am folosit o adresă veche. Se întâmplă și la case mai mari.
Alte răspunsuri
Pagina 2 din 2
@FLo1, nu toți clienții Orange primesc aceleași newslettere, ele diferă funcție de target (client abonat, PrePay etc.). Deci nu este obligatoriu ca același newsletter să fi fost trimis și către tine și către Viocat.
@DanielaH: Am înțeles. Credeam că newsletterul este unic, nu target-at. Atunci e un subiect.... discutabil vis a vis de client și newsletter-ul adresat.
Personal, pentru mine mesajele din Comunitate au mai mare impact decât un newsletter.
FLo1 a răspuns
DanielaH a răspuns
Viocat a răspuns
FLo1 a răspuns
FLo1 a fost desemnat cel mai bun respondent
Viocat a răspuns
Viocat a răspuns
MihaelaC a răspuns
adrian87n a răspuns
AdrianaLungociGhindea a răspuns
Viocat a răspuns
DanielaH a răspuns
Viocat a răspuns
DanielaH a răspuns
FLo1 a răspuns
Viocat a răspuns
FLo1 a răspuns
Vio73 a răspuns
Viocat a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.