Întrebare cu răspuns(uri)

Nu primesc newsletter orange

Desi m-am abonat la newsletter, am primit codul de activare si l-am accesat nu am primit niciun newsletter. Am verificat si spam in email. Aveti idee care ar fi problema?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@Viocat: Ultimul newsletter de la Orange l-am primit în 9 decembrie 2021. Dacă te-ai asigurat că ești abonat pentru a putea primi acest newsletter atunci poate fi o problemă și între serverul Orange și serverul (adresa) ta de email. Personal, pentru a primi mesaje din Comunitate eu a trebuit să îmi schimb adresa de email cu una nouă, după ce ani la rând am folosit o adresă veche. Se întâmplă și la case mai mari.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (2)

67%

2 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

67% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 2 din 2

@FLo1, nu toți clienții Orange primesc aceleași newslettere, ele diferă funcție de target (client abonat, PrePay etc.). Deci nu este obligatoriu ca același newsletter să fi fost trimis și către tine și către Viocat.

@DanielaH: Am înțeles. Credeam că newsletterul este unic, nu target-at. Atunci e un subiect.... discutabil vis a vis de client și newsletter-ul adresat.
Personal, pentru mine mesajele din Comunitate au mai mare impact decât un newsletter.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!