Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Am primit ultima factura cu un cost suplimentar de aproape 100 ron, fara ca sa fi folosit vreun serviciu de voce,sms sau date, in intervalul de timp pentru care s-a emis factura. In perioada respectiva fiind in roaming in afara UE, am avut 2 apeluri telefonice pierdute, inregistrate in zile diferite de la numarul 031 490 5007. In cronos imi apare durata convorbirilor cu acel numar, de 5 si respectiv 11 minute, fara ca eu sa fi raspuns la acele apeluri, nici macar din greseala In istoricul apelurilor din telefon apar ca si apeluri pierdute in mod corect. Am facut reclamatie la Orange dar nu mi s-a oferit o solutionare, au ridicat din umeri spunand ca nu au ce sa faca deoarece convorbirile apar inregistrate in sistem. Am cerut inregistrarea apelurilor dar am fost refuzat. Intrebarea mea este : Exista d.p.d.v. tehnic posibilitatea ca la primirea unui apel, sa se inregistreze minute de convorbire fara ca apelul respectiv sa fie acceptat, in mod voit sau involuntar? Oricum se pare ca exista vulnerabilitati pentru clientul Orange. Ce ma faceam daca imi venea factura cu cateva mii de lei de platit fara ca eu sa fi folosit telefonul??? E foarte usor sa dam vina pe sistem, clientul fiind cel care suporta vulnerabilitatile.
Răspunsuri
@Dynam, bun venit în Comunitate!
Înțeleg că cele două apeluri apar pe factura detaliată? Sunt apeluri primite în roaming?
Dacă sunt apeluri cât timp ai fost în Roaming , da este posibil sa fii taxat fără sa fi vorbit. Au pățit-o și alții, nu numai abonați Orange ci și din alte rețele din România. Cel mult poți învinovăți compania partenera din tara respectiva , aparent acolo e buba, dar ma îndoiesc ca vei obține ceva favorabil.
Într-o vreme era problema și cu Pre-pay-urile . După un apel în roaming se ducea instant tot creditul.
Era digitala are și neajunsurile ei, din păcate.
Da, sunt apeluri care apar pe lista convorbiri in roaming. Doar ca eu nu am raspuns acelor apeluri, in telefon ele sunt inregistrate ca si apeluri pierdute, in mod corect. In factura apar ca si convorbiri, iar asta este o eroare produsa din vina nu stiu cui, dar eu sunt cel care trebuie sa suporte cheltuiala, chiar daca eu nu am nici o vina.
Dynam a răspuns
The Special List a răspuns
DanielaH a răspuns
Dynam a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.