Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] De ce nu merge sa sun?

Buna ziua. Nu merge sa sun si sa trimit mesaje. Am optiune activa, doar internetul imi merge si sa fiu sunata. Am semnal la telefon. Iar operatorii nu raspund si nici cei de pe chat-ul online.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Cred ca e picata un pic reteaua. Si la mine la fel. Mesaj pot sa dau, dar asta doar pentru ca se trimite prin iMessage si nu foloseste reteaua Orange.

In Vodafone se poate apela. Pare sa fie o problema doar cu numerele de Orange.

Update: se pare ca problema este cunoscuta. Se lucreaza la remedierea ei.

in Galati nu sunt probleme... am conversat gsm acum 5 minute....

mihai_13
mihai_13

mihai_13

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
mihai_13

Salut tuturor!
Dacă ați avut astăzi dificultăți în accesarea serviciilor PrePay, vă anunțăm că mare parte din problemele tehnice au fost deja rezolvate. Mulțumim pentru înțelegere.

*111 e inca picat. Dar da, apelurile catre alte numere par sa mearga.

Update: *111 pare sa mearga acum. Sa vedem cat tine. :)

De câte ori pica serviciile de voce sau date la Orange este pentru că se mai face câte un upgrade la rețea, în core, zonal/regional. Probabil ieri au mai implementat câte ceva, poate un serviciu nou la Orange sau încep integrarea treptată a companiei Telekom România Comunications și mai dau erori la update. Deși astfel de lucrări este recomandat să fie făcute mai mult noaptea când traficul este mult mai mic față de în timpul zilei, posibil din rațiuni economice să fie făcut ziua și cu disconfortul aferent.

O singura problema am cu toata chestia asta: comunicarea. Anunta! Daca nu e o avarie spontana cauzata de surse externe, si e vorba de mentenanta programata, se poate anunta in avans. Si chiar daca e o chestie de rutina, si nu te astepti sa pice niciunul dintre serviciile critice, ANUNTA! Pentru ca se poate ca acea chestie de rutina sa iti ia mai mult decat ai preconizat, sa apara complicatii, si sa cauzeze neplaceri mult mai mari. Si da, frumos ar fi ca lucrarile astea sa se faca atunci cand e trafic minim pe retea.

Ca exemplu, se poate da un mesaj de genul:
"Dragi clienti, pe data de...avem planificate cateva lucrari de mentenanta in intervalul orar.... care ar putea sa afecteze functionalitatea serviciilor:... Nu preconizam sa fie afectate serviciile de voce, dar intrucat acest lucru se poate intampla, ne cerem scuze in avans pentru neplacerile create. Va asiguram ca incercam sa remediem situatia cat mai repede."

Asa ceva ar trebui sa primim cu totii cand exista lucrari de mentenanta. In felul asta, putem sa ne mutam macar o parte dintre apelurile si chestiile pe care le aveam de facut in intervalul respectiv, in restul zilei. Nu e o problema. Lucrarile de mentenanta sunt absolut normale. Ceea ce nu e normal e lipsa de comunicare. Si mi se pare hilar venind din partea unei companii care cu asta se ocupa.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!