Întrebare fară răspuns

De ce una spuneti online sau telefonic si alta in magazine?

Am fost la Orange. Mi s-a spus ca pt a recupera nr 0747xxxxxx trebuie sa imi fac separat alt abonament orange, totul ok, mi s-a prezentat un Samsung A03s in oferta, am acceptat si cand colo ce sa vezi, ne pare rau nu va putem da alt sim! Adica eu platesc serviciile la timp si o suma destul de ok, sun la 300 mi se da ok.ul ca pot lua nr inapoi, bat drumul ca sa mi se spuna ca nu! Eu unul stiam ca Orange este fidel clientilor, in sfarsit, reziliem contractul!

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
107 / 750
puncte
Custom field 2

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

Salut, Bog!

Am editat întrebarea ta pentru a nu afișa date personale - acestea nu trebuie să fie publice în Comunitate.

Te rugăm ca pe viitor să ai grijă să nu mai oferi astfel de informații aici (adresă de email, număr de telefon etc.).

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Multumesc Daniela!

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
107 / 750
puncte
Custom field 2

Agentul Orange avea tot interesul să te înhațe cu un alt abonament pentru a atinge targetul de vânzare. Când mai întâlnești o situație de acest gen, îl pui să sune la 300 sau 0374300300 și apoi să îți dea telefonul ca să-l reclami pentru ceea ce face. Orice acțiune, are și consecințe pe care este nevoie să și le asume la un moment dat.

aveau si sim iar numarul era in carantina deoarece a fost nr meu de abonament. Rea vointa

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
107 / 750
puncte
Custom field 2

Ok si nu ai incercat sa mergi la alt Orange Shop?

Firefly
Firefly

Firefly

User level
Nivel
3
2180 / 5000
puncte
Custom field 2
Firefly

Pai am sunat la 300 mi-au dat ok, am vb online pe chatul Dingo mi-au dat ok,am resunat la serviciul cu clientii mi-au dat ok, mergeti in cel mai apropiat shop si se rezolva! s-am rezolvat nimic :-)

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
107 / 750
puncte
Custom field 2

Bog, tu ai spus in magazin ce-ti doresti? Consultantul ti-a confirmat verbal ca a inteles si ca se poate face ce-ti doresti tu?

Tocmai,atat consultantii orange online cat si cel din magazin mi-au transmis ca imi pot recupera numarul,mai mult decat atat mi s-a oferit si un telefon la o suma ft mica,am fost de acord iar la sfarsit sa mi se spuna ca nu pot beneficia de nimic! Subliniez, am fost in shop orange tocmai la indicatiile a 3 sau 4 angajati orange cu care am luat legatura pe parcurcul unei intregi saptamani si sigur ca mi-au dat asigurari ca imi pot lua numarul inapoi cu conditia ca eu sa merg in orice magazin Orange doresc! Rezultatul insa a fost negativ!

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
107 / 750
puncte
Custom field 2

Vanzatorul a sunat la colegii lui de la 300 , a primit aviz afirmativ cu rugamintea de a vizualiza emailul trimis de cei din online,iar dupa jumatate de ora de asteptat, mi-a ridicat din umeri gen imi pare rau... Nu am primit nici un raspuns ,atata timp cat toata lumea spunea,da mergi si i-ati numarul

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
107 / 750
puncte
Custom field 2

Pai trebuia sa astepte raspunsul, nu sa deduca faptul ca nu se poate si sa faceti contractul dupa ce se primea mailul de confirmare. Telefonul cumparat la/pe abonament si contractul pe ce numar de telefon apar?

n-ati inteles, nu am mai facut nici un contract

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
107 / 750
puncte
Custom field 2

Asa convenisem, pt a-mi putea reprimi nr inapoi , sa imi creeze un nou abonament,deci sa merg cu doua abonamente paralel, si chiar si asa am acceptat,dar surpriza, la telefon si online mi-au transmis ca merge, iar in shop hop ca nu merge, desi imi confirmase ca da numarul meu este carantinat si il pot lua inapoi! Eu unul nu mai inteleg nimic

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
107 / 750
puncte
Custom field 2

A, ok! Pai atunci e bine, macar nu te-au agatat cu un alt abonament.
Ar trebui sa revii in acel Shop, poate au primit mailul respectiv si se rezolva situatia.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!