anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

reincarcare prin piniata party si premii

niky_hindi
Junior
buna ziua , in data de 7 dec.2021 am transferat catre un nr prepay 1 euro cu cardul mi s-a luat din bani insa apare in istoric "esuat "si creditul nu a ajuns pe numarul dorit .astazi 9 dec.2021 am dorit sa trimit din aplicatia piniata party 5 euro catre acelasi nr prepay si imi apare mesajul " in procesare " si la fel nu a ajuns creditul .Ce se intampla ?? iar prin piniata party referitor la premii nu am apucat nimic desi mereu de la inceput am strans peste 1200 puncte ...devin dezamagit ma zbat degeaba ,iar cu problema ca mi s a luat bani aiurea si nu primesc o reincarcare...e ciudat si as dori o explicatie
8 Răspunsuri 8

Vio73
#StarMember
Salutare! Trebuie luată legătura cât mai repede posibil cu cei de la Serviciul Clienți, prin intermediul secțiunii Contact din My Orange sau la numărul 300 ( 0374300300) , din orice rețea. Să ai baftă!

FLo1
#StarMember
Sunt momente când reîncărcarea prin aplicația MyOrange a numărului prepay este o adevărată loterie. Găsești topicuri în comunitate pe tema aceasta .,......multiple. Din păcate (afectând pinata) reîncărcarea cea mai sigură rămâne varianta desktop (adică reîncărcarea din contul tău MyOrange, de pe browser), indiferent că-l accesezi de pe PC/laptop sau de pe smartphone. Aplicația dă rateuri ca la ruleta rusească. Dar pentru aceasta există serviciul clienți al Orange.

milord
Junior entuziast
Daca tranzactia nu a fost aprobata/esuata primesti banii inapoi in 7 zile.

Probabil au o eroare în sistem

FLo1
#StarMember
Dacă există probleme, acestea TREBUIE anunțate, nu ascunse sub preș. Dar cum nu obișnuim să ne recunoaștem slăbiciunile..... astfel de întâmplări sunt tot mai dese. Trist, dar adevărat.

DanielaH
Moderator
@niky hindi, au fost procesate reîncărcările? E totul în regulă?

niky_hindi
Junior
Cei 5 euro au ajuns azi noapte însă reîncărcarea de 1 euro tot eșuat apare , sunt curios daca mi se dau banii înapoi cum zicea cineva în 7 zile . mulțumesc de răspunsuri

Haptic
Explorator entuziast
Relatii cu clienti iti va da un raspuns adecvat.