Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Buna nu îmi merge Internetul de azi dimineața ce trebuie sa fac ca opțiunea e activa
Răspunsuri
Danielasss, bun venit in Comunitate!!!
In ce zona esti si cand ai facut reincarcarea?
Salutare!
Trebuie să iei legătura pe Chat Djingo sau la 300 (0374300300 din orice rețea națională) cu cei de la Serviciul Clienți și să le explici situația. Sigur vor găsi o soluție, pentru că poate fi din calculatoarele lor, dacă până să încarci era ok și acum, nu mai merge.
Succes!
Salut! Nu ți-ai oprit din greșeală datele mobile, când erai pe wireless? Eu mai pățesc asta, poate fi banal, dar mi s-a întâmplat de câteva ori... Daca nu e asta, ai resurse suficiente? Da un apel la *133# și vezi ce mesaj primești.
Sunt deschise datele mobile?
@Danielasss, te așteptăm în continuare să revii cu mai multe detalii despre situația ta.
S-a rezolvat! Am oprit și repornit telefonul ;) si a mers
Ne bucurăm și îți mulțumim că ai revenit cu confirmarea.
Te mai așteptăm în Comunitate.
DanielaH a răspuns
Danielasss a răspuns
DanielaH a răspuns
Florinu_4u a răspuns
teacher_ a răspuns
Vio73 a răspuns
delfinas a răspuns
Danielasss a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.