anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Internetul nu merge

Danielasss
Junior
Buna nu îmi merge Internetul de azi dimineața ce trebuie sa fac ca opțiunea e activa
7 Răspunsuri 7

delfinas
#StarMember
Danielasss, bun venit in Comunitate!!! In ce zona esti si cand ai facut reincarcarea?

Vio73
#StarMember
Salutare! Trebuie să iei legătura pe Chat Djingo sau la 300 (0374300300 din orice rețea națională) cu cei de la Serviciul Clienți și să le explici situația. Sigur vor găsi o soluție, pentru că poate fi din calculatoarele lor, dacă până să încarci era ok și acum, nu mai merge. Succes!

teacher_
#StarMember
Salut! Nu ți-ai oprit din greșeală datele mobile, când erai pe wireless? Eu mai pățesc asta, poate fi banal, dar mi s-a întâmplat de câteva ori... Daca nu e asta, ai resurse suficiente? Da un apel la *133# și vezi ce mesaj primești.

Florinu_4u
Junior
Sunt deschise datele mobile?

DanielaH
Moderator
@Danielasss, te așteptăm în continuare să revii cu mai multe detalii despre situația ta.

Danielasss
Junior
S-a rezolvat! Am oprit și repornit telefonul 😉 si a mers

DanielaH
Moderator
Ne bucurăm și îți mulțumim că ai revenit cu confirmarea. Te mai așteptăm în Comunitate.