Întrebare fară răspuns

Nu am disponibile toate canalele tv in orange tv go

Bună comunitate, am pachetul maxim tv prin satelit (family hd) si incerc să intru pe orange tv go.
Ma loghez cu datele de la contul orange si nu am disponibile toate canalele tv in orange tv go.
Stiu că dacă ai family hd ai 97 canale tv disponibile si in tv go.
P.s in aplicație arata ca am disponibile in oferta mea peste 90 canale dar eu nu pot accesa nici jumătate.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salutare!
Dacă te-ai delogat/relogat, poți încerca să dezinstalezi/ reinstalezi aplicația, iar dacă nici așa nu funcționează, atunci apelează Serviciul clienți la 300 sau prin intermediul secțiunii Contact din My Orange sau chiar la adresa de email aplicatii@orange.com.
Succes!

Ionut, iti scriem cu rugamintea de a ne comunica modelul de dispozitiv de pe care folosesti aplicatia Orange TV Go. Ne poti spune numarul de canale la care ai acces, te rugam? Ce pasi ai urmat inainte de a primi mesajul de eroare din captura de ecran prezentata? Multumim.

Oppo reno 4lite si samsung galaxy a51, nr de canale 35,am intrat in contul orange pe Chrome,am intrat in secțiunea tarife si opțiuni, am selectat abonamentul tv ,am intrat la utilizatori tv go si am apăsat să se asocieze abonamentul tv cu contul meu orange.
Am urmat pași de pe o foaie pe care am primit-o odată cu contractul când l-am primit

Ionut, vrem să verificăm situația ta cu colegii noștri.
Fiind vorba de o problemă punctuală și care implică analizarea contului tău personal, ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) și așteptăm răspunsul tău prin reply la acel e-mail.
Mulțumim

Iti multumim pentru datele oferite! Am efectuat o actualizare a contului tau si te rugam sa te deloghezi/ reloghezi inapoi in aplicatie si sa ne spui daca este in regula sau situatia persista. Multumim.

Salut! In urma discutiei de mai sus, revenim la tine. Am realizat resetarea serviciului pe contul tau, asocierea fiind efectuata, in acest moment, cu abonamentul TV. Atunci cand vei avea ocazia, te rugam sa te deloghezi si sa te reloghezi in aplicatia Orange TV Go, pentru verificari. Suntem aici, daca intampini neplaceri! Te asteptam sa ne spui daca iti sunt accesibile toate canalele TV.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!