Întrebare cu răspuns(uri)

Anularea comenzii online cu plata efectuata

Comanda anulata dupa ce am facut deja plata cu cardul pt un iphone 12 + abonament de 25 €
Cum recuperez banii?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Banii se vor întoarce în contul tău, în 1-2 zile, după ce Orange nu va mai deconta banii din cont. Acu ei sunt blocați de bancă, până are confirmarea de la agentul economic ca să-i transfere.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (1)

50%

1 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

50% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Banii se vor întoarce în contul tău, în 1-2 zile, după ce Orange nu va mai deconta banii din cont. Acu ei sunt blocați de bancă, până are confirmarea de la agentul economic ca să-i transfere.

Salut!
Dacă este vorba despre o comandă plasată în magazinul online, anularea ei se poate face prin apel la serviciul clienti 300, email la magazinonline@orange.ro sau https://www.orange.ro/eContact/.
Dacă deja coletul se află în posesia curierului, anularea se poate face doar după ce acesta returnează pachetul în depozitul Orange, deci comanda trebuie refuzată la livrare.
Ca să afli ce status are comanda ta trebuie să te autentifici în contul tău My Orange, selectezi opțiunea Magazin din meniul principal și apoi secțiunea Comenzile mele
https://www.orange.ro/help/cum-pot-afla-care-este-statusu...

Teacher, nu el vrea sa anuleze comanda, Orange i-a anulat-o, desi el a platit telefonul si si-a marit abonamentul pt a obtine un pret mai bun pt device..

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!