Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Am ales cu punctele pinata Family HD și îmi spune ca cererea nu a putut fi procesata, sa încerc mai târziu. Încerc de 2 zile și nimic. Menționez ca punctele mi le-a luat. A mai pățit cineva?
Răspunsuri
Salut!
Legat de premiul din Piñata Party:
Autentifica-te in aplicația Orange TvGo, de pe http://qr.orange.ro/TV in maxim 30 de zile, de pe numărul cu care ai câștigat premiul și ai o lună de acces gratuit la canale TV, filme și seriale. Abonații vor primi înainte de expirarea bonusului o notificare și vor putea dezactiva opțiunea prin SMS cu textul INCHIDE la 321.
Utilizatorii prepay pot folosi bonusul doar daca au în cont o opțiune activă de minim 5 euro credit. Traficul efectual in Orange Tv Go consuma din traficul disponibil in abonament sau opțiunea prepay și după această se taxează la tarif standard.
P.S. Daca vrei să îți fie instalat pe un tv HD, trebuie sa ai in vedere că va trebui să plătești pentru cardul CI+
Edit:
Premiile pot fi alocate abonaților cu abonamente Orange Fun, Orange Me și Orange Me Start de minimum 7 euro, lansate după data de 6 septembrie 2017, precum și abonamentelor de internet mobil, disponibile începând cu 3 aprilie 2017, Business Mobile lansate după data de 9 Septembrie 2019, Orange Pro lansate după data de 6 Septembrie 2018. Excepție fac abonamentele Yoxo, Orange Young, Orange Senior, Orange Me 25, abonamentele de tip Hibrid.
@Andreea Maria, bun venit în Comunitate!
Ai abonament sau cartelă PrePay? Ce abonament/ opțiune?
Bine v-am găsit! Am cartela prepay. Am activa și o opțiune de minimum 5 euro și m-am autentificat și în aplicația Orange TV.
Ai activat cumva înainte opțiunea World HD? În această situație, nu pot fi active cele două opțiuni în același timp. Trimite un sms cu textul închide la 321, așteaptă confirmarea și apoi poți aloca extraoptiunea Family HD pe contul tău din My Orange.
Poți atașa, te rog, o captură de ecran cu eroarea din aplicație?
buna ziua, si eu am aceeasi problema. Eu am optiune activa 5 euro, mi s-au luat cele 900 de puncte, deci nu le-am mai putut folosi pentru altceva. Tot imi dadea eroare cand sa activez family hd, dar nici nu puteam sa anulez pentru a-mi recupera punctele.
@maria123, ai descărcat aplicația Orange TVGO, și te-ai conectat cu contul de pe care ai câștigat premiul?
M-am conectat cu același cont și nu am activat World HD. Nu mai pot face captura de ecran pentru ca îmi spune ca mi-a expirat bonusul acesta cu Family HD, deși eu nu am putut sa îl folosesc. Asta este... Va mulțumesc pentru răspunsuri și pentru timpul acordat. Seara faina sa aveți!
Salutare, aceeasi problema, am întâmpinat și eu, dar am rămas despăgubas, nu am mai facut nimic, pentru ca prea multe erori si nu am mai avut răbdare sa gasesc solutia sa activez oferta.
Exact. Erori peste erori. Cred ca asta se vrea, sa renunți...
Eu am activat World HD și apoi am vrut și Family HD. Evident ca nu s-a putut, apoi am intrat după 2 zile în aplicație și am alocat opțiunea pe alt număr de telefon din contul My Orange.
Razvan a răspuns
Andreea Maria a răspuns
mariussruben89 a răspuns
Andreea Maria a răspuns
teacher_ a răspuns
maria123 a răspuns
DanielaH a răspuns
Razvan a răspuns
Andreea Maria a răspuns
DanielaH a răspuns
teacher_ a răspuns
Andreea Maria a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.