Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Salut!
Nu mai reușesc sa ma conectez in aplicația YOXO. Am uitat userul și parola și efectiv nu mai pot recupera contul. Cum sa procedez?
Multumesc!
Salut!
Pentru a recupera datele de utilizator si parola, poti accesa acest link unde introduci numarul de telefon https://www.orange.ro/accounts/start-reset-password.
Alte răspunsuri
Salut!
Urmează pașii acestia
Acceseaza pagina https://sso.orange.ro/wp/oro?jspname=login.jsp&action...
Logheaza-te cu datele contului tau;
Intra la "Setari cont";
Da-i click pe tab-ul "Date personale";
Acolo ar trebui să poți să vezi și să modifici adresa de mail și parola...
@Ofelia: Bun venit în Comunitate. Într-o astfel de situație ești cam la mila.... Orange. În Orange Shop te ”ajută” nimeni, pe motiv de ”abonament digital”, aplicația înțeleg că nu o poți accesa pentru a solicita ajutor pe chat-ul aplicației, deci rămâne ca un ”binevoitor” Orange să nu te rețină în stand-by și să te contacteze pe numărul de telefon pentru a confirma datele și a-ți oferi un link de resetare parolă pe adresa de email.
@teacher: Profesore, cum poți accesa setările de cont ale Yoxo prin logarea în Orange? Eu ca ”elev” nu pot să-mi dau seama. Și totuși, fără a avea parola contului (vezi problema din topic)... cum să te loghezi așa cum susții?
@Elevule, daca raspunsul nu e bun, mea culpa. Imi pare rau ca am dat un raspuns inadecvat, credeam ca din moment ce acea persoana a putut sa se logheze si sa puna intrebarea aici, are acces la my orange si la datele din cont. Am avut o oarecare logica, dar se pare ca sunt depasit. :) De, nu se poate sa le stiu pe toate. :)))
Ofelia Gabriela, nu mai tii minte nici adresa de mail pe care ți-ai făcut contul? Ar trebui sa existe un buton de recuperare a contului, pe baza emailului...
Salut!
Pentru a recupera datele de utilizator si parola, poti accesa acest link unde introduci numarul de telefon https://www.orange.ro/accounts/start-reset-password.
@OfeliaGabriela, ai reușit să te conectezi în aplicație?
Buna ziua!
Am reusit sa ma conectez.
Multumesc frumos!
Totul e bine când se termină cu..... bine pentru client.
Orange Assistant a fost desemnat cel mai bun respondent
FLo1 a răspuns
OfeliaGabriela a răspuns
Orange Assistant a fost desemnat cel mai bun respondent
DanielaH a răspuns
Orange Assistant a răspuns
delfinas a răspuns
teacher_ a răspuns
FLo1 a răspuns
teacher_ a răspuns
OfeliaGabriela a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.