Întrebare fară răspuns

De ce nu se precizeaza o dată exacta a expirarii banilor din contul Orange Phone credit

De ce nu este implementat un sistem de alerta (SMS, email etc) prin care clientii care au bani in contul Orange Phone credit sa fie anunțați că acest beneficiu expiră la o anumită dată exactă? Am avut neplăcuta surpriză sa văd ca au disparut cei aproape 30 de euro din cont, cu care vroiam să îmi cumpăr un telefon.
Da, știu, beneficiul expiră în 24 de luni. Cunosc foarte bine regulamentul, am achiziționat de mai multe ori telefoane utilizând si banii din Orange phone credit.
Intrebarea mea este: de unde sa stim noi data exactă a expirării acestui beneficiu dacă nicăieri în contul My Orange nu există această informație?
Asa cum ni se trimit tot felul de informari si sondaje, se putea trimite o informare/alertă.
Cei cu care am discutat de la call center imi oferă mereu acelasi raspuns robotizat si sec si imi spun ca este scris pe site ca expiră în 24 de luni, dar nu pot sa dea un răspuns exact referitor la data de început si final al beneficiului.
Am intrebat de ce nu au un sistem implementat in care sa vada o dată de start al beneficiului si data expirării acestuia. Degeaba am întrebat, nimeni nu e capabil sa raspunda. Ar trebui să ne notăm intr-un carnetel aceste informatii?
Este bătaie de joc, lipsă de transparență și discriminare fata de clientii care au Pre Pay si nu abonament.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Nico, bun venit in Comunitate!!!
Iti inteleg supararea disparitiei celor 30 de euro, dar nu inteleg de ce te simti discriminata fata de cei cu abonament. Nici noi nu stim data exacta cand expira punctele OTY... ni se spune ca sunt valabile circa 3 ani si cam atat.

@Nico: Bun venit în Comunitate. Povestea este tristă, frustrantă, dar cu o documentare atentă puteai să găsești toate informațiile chiar în MyOrange: de la valoarea creditului la faptul că e valabil 24 de luni și la cum îl poți utiliza.... totul este scris. De altfel ai în Comunitate informații chiar mai detaliate de atât dar era necesară o întrebare/căutare.
BTW: Punctele OTY au alt regim și nu sunt mai avantajoase decât phone creditul. Dar fiecare cu ce e obișnuit. Personal nu folosesc nici.... nici. Cauza: nu încarc prepayul și nu am abonamente astronomice.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Bună@Nico D,
Cred că e cel mai simplu să-ți faci ceva calcule, plecând de la informațiile pe care le ai in My Orange.
E simplu, dar trebuie doar ceva mai multă atenție!
Succes!

Salut! Și eu am avut dilema asta la un moment dat... Vreau sa îți spun că acei bani se pierd și daca nu îți efectuezi reîncărcările cu regularitate (odată la 30 de zile). Se iau în considerare reîncărcările din ultimii 2 ani. Eu am constatat că nu puteam depăși 40 de euro, cu reîncărcările de maxim 6 euro lunar. Nu ai de ce sa te simți discriminată...până la urmă, daca nu ai folosit acei bani, înseamnă că nu ai avut de ce.

Vreau sa folosesc bonusul Phone Credit atunci cand sa implinesc 24 de luni nu in luna 23, dar nu se specifica nicaieri cand expira aici e problema.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!