Întrebare cu răspuns(uri)

De ce nu pot reactiva abonamentul YOXO din aplicație?

Vă salut! Azi am închis abonamentul meu yoxo, pentru simplul fapt că am vrut să fac upgrade la abonament. Având în vedere că acest abonament este unul digital și orice operațiune în principiu se face digital, după ce s-a închis am spus că îl reactivez. Însă nicăieri în aplicație nu apare un buton pentru reactivare. În ciuda faptului că în sms-ul primit după închiderea acestui număr, se specifică faptul că dacă mă răzgândesc pot reactiva abonamentul direct din contul meu yoxo.
Am încercat să vorbesc cu cineva din mesagerie, și mi s-a comunicat că trebuie să mă deplasez într-un magazin. Însă nicăieri în termeni și condiții și nici în contractul aferent acestui tip de abonament nu este specificat faptul că dacă se trece numărul în carantină și vrei reactivare, mergi în magazin. Nu înțeleg de ce inclusiv în sms se specifică că se poate activa direct din aplicație ulterior.. Am postat aici pentru că poate răspunde cineva avizat.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!