Întrebare fară răspuns

Rezervare telefon in magazin online expirata

Am rezervat un telefon in magazin dar intre timp m-am razgandit si am facut comanda de un altul (punctele mele valorau de 3x mai putin in store). Rezervarea a expirat si nu imi apare la sectiunea respectiva din magazinul online, nici la comenzile mele. Dupa ce am cautat aici, am reusit abia dupa expirarea ei sa ajung la sectiunea respectiva adaugand rezervarile-mele dupa adresa http:. Consultantii cu care am vb de la 300 nu m-au putut ajuta, pana la urma ultima persoana cu care am intrat in contact mi-a spus ca a citit conditiile de acordare a rezervarii si nu a gasit nicaieri optiunea de emitere a voucherului dupa anulare / expirare. Nu era mai simplu ca in momentul expirarii sa primesc automat un voucher pe mail?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut ! Nu se înțelege, care rezervare a expirat ? Cea din online sau magazinul fizic ? Ai folosit și un voucher ? Ca l-ai menționat doar la sfârșit? În mod normal dacă o comanda nu s-a finalizat ar trebui sa îl poți folosi iarasi. Dacă nu, solicita realocarea lui.

Prin magazinul online am rezervat un telefon in magazinul fizic. Am platit 10 euro, am vrut sa anulez rezervarea in momentul in care m-am prins ca in store ma costa mai multi banuti, dar nu am gasit sectiunea cu "rezervarile mele". Intre timp a expirat rezervarea iar banutii au ramas in aer. Nu am primit niciun voucher, telefonul nou l-am luat doar cu punctele thank you.

Triplarea punctelor se intampla doar daca vei cumpara un telefon din magazinul online, nu unul fizic, cu prelungire de contract pe 24 de luni. Poti ridica o comanda dintr-un magazin fizic, dar nu poti rezerva online si contractul sa fie incheiat on magazinul fizic.
DETALII: https://www.orange.ro/magazin-online/beneficii
Cei 10 euro pt ce i-ai platit?

Revin. Deci, voiam sa imi comand telefonul prin magazinul online. Am tot asteptat sa apara in stoc, nu a aparut, insa pe site l-am vazut disponibil la un moment dat intr-un orange store din zona mea. Am facut rezervare online si am platit 10 euro cu cardul, care urmau sa fie scazuti din pretul total al telefonului in momentul cand il ridicam din magazinul fizic. A doua zi m-am prins ca punctele thank you pe care le aveam valorau de 3x mai putin in magazinul fizic si am renuntat la acel telefon, insa nu am putut anula rezervarea. Intre timp am cumparat alt telefon care era in stoc, prin magazinul online. Aia 10 euro au ramas dati, si rezervarea respectiva e expirata.

@patman: ca orice rezervare, sau asigurare a unei comenzi sau a unui bun, taxa plătită nu se poate recupera. Este un serviciu care nu are echivalent de recuperare.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!