Întrebare cu răspuns(uri)

Contractele vi s-au respectat?

Bună seara, am încheiat un contract telefonic pentru fibra și tv cu anumiți termeni acceptați și când a venit contractul a fost cu totul altceva, întrebare: voi ați pățit așa ceva?

Salutare!
Da, am primit ceea ce mi s-a spus, dar este bine să ceri un act adițional/ contract pe email și pe care să-l studiezi, iar dacă ești de acord cu ce scrie acolo, dai click pe accept. Restul, vorbele la telefon în zilele noastre, când nu mai ai nici posibilitatea să înregistrezi convorbiri le datorită GDPR, nu prea mai sunt de luat în considerare.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (2)

100%

2 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Eu nu am avut parte de neplăceri la acest capitol . Ce am semnat sau acceptat telefonic , de obicei am și primit.
Poti suna la 300 și sa le explici problema și cu siguranță se va remedia și vei primi resursele pt care ti-ai dat acceptul.

TheSpecialist
TheSpecialist

TheSpecialist

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
TheSpecialist

Salutare!
Da, am primit ceea ce mi s-a spus, dar este bine să ceri un act adițional/ contract pe email și pe care să-l studiezi, iar dacă ești de acord cu ce scrie acolo, dai click pe accept. Restul, vorbele la telefon în zilele noastre, când nu mai ai nici posibilitatea să înregistrezi convorbiri le datorită GDPR, nu prea mai sunt de luat în considerare.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Corsart, bun venit in Comunitate!!!
Poti sa detaliezi ce ti s-a promis si ce nu au respectat?

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

In primul rand este vorba de instalare( pachet tv + fibră), conform înțelegerii telefonice trebuia să fie gratis ,am primit factura și stupoare.

Nu cumva taxele alea sunt si scazute pe factura? Nu s trecute aceleasi sume de doua ori, a doua oara cu minus inainte?
E cumva ca in cazul din https://comunitate.orange.ro/questions/2732697-rezolvat-probleme-factura-orange-love ? Citeste toate explicatiile si raspunsurile din acel topic, mai ales detalierea facturii primite de geanimorandi1 si raspunsul lui cu solutionarea problemei lui (e pe pagina a doua).

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

În mare parte am primit ce am cerut. De a lungul timpului, au mai ciupit câte 2 luni la perioada contractuală, însă cu o sesizare, perioada contractuală a revenit la data concretă de expirare. Pe contracte noi și la retenție au intrat firme externe, care din dorința de a obține comisionul la vânzări, promit multe la telefon și când trimit contractul este altceva, pe principiul "dacă se prinde bine, dacă nu cu atât mai bine".

In majoritatea situațiilor, ce am stabilit inițial s-a respectat. Însă și modificările ulterioare perioadei contractuale obligatorii m-au determinat să le fac cu mâna din mers.... pentru că au abordat o strategie tipică băieților din energie de astăzi. Deci grijă la tarife și condițiile contractuale.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!