anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

După reîncărcarea cartelei, nu se mai conectează la 4G.

Stanislav
Începător
De câteva zile nu se mai conectează la rețeaua Orange 4G, internet am doar H+
Îmi scrie să încerc mai târziu, momentan nu se poate conecta la rețea, așa de 5 zile
1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Ai si o optiune cu internet activa pe cont? Pentru ca, pe credit, nu vei avea acces la 4G.
Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

delfinas
#StarMember
Stanislav, bun venit in Comunitate!!! In ce zona te afli? Înainte de reîncărcare, când aveai acces la rețea, tot în acel loc te aflai? Ce telefon ai? Ai încercat să-l închizi și să-l redeschizi? Mai poți încerca să-l comuți în rețeaua 3G, din meniul telefonului, pt că zici că ai H+, apoi să-l lași pe automat, să-și ia singur rețeaua.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Ai si o optiune cu internet activa pe cont? Pentru ca, pe credit, nu vei avea acces la 4G.
Client Orange

Vio73
#StarMember
Salutare! Dacă ai incercat cu mod avion și cu trecerea la altă conexiune de rețea ( 3g), etc și nu funcționează, te sfătuiesc să ceri ajutor la Serviciul clienți, prin apel la 300 ( 0374300300 din orice rețea) sau Chat Djingo. Succes!

DanielaH
Moderator
@Stanislav, s-a rezolvat problema cu Internetul? Ai reîncărcat cu credit sau cu opțiune?