Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Bună ziua!
Doresc să mă portez de la Vodafone la Orange Yoxo, dar când introduc seria cartelei SIM butonul de mers mai departe nu se activează.
Răspunsuri
@GabiCRX, bun venit în Comunitate!
Primești vreun mesaj de eroare? Poți atașa o captură de ecran?
Nu primesc nicio eroare, pur și simplu butonul pentru a merge mai departe nu se activează.
Am înțeles. În acest caz, pentru că situația ta necesită verificări suplimentare ale contului personal, recomandarea noastră este să iei legătura cu colegii de la Yoxo accesând secțiunea Messenger direct din aplicație.
Am înțeles!
Mulțumesc!
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.