Întrebare fară răspuns

Probleme Internet 4g Modem Huawei B311

Buna seara,
Am internet 4G prin modem (huawei B311) si in ultima perioada funcționează foarte prost (1-10Mb/s) . am sunat de nu știu câte ori la serviciul clienți fie sa rezolve problema, fie sa renunț la contractul pe care ei nu il pot onora, serviciile pe care le-au promis in contract nu le onorează. ultima data m-au trimis de la un operator la altul 1 ora 20 min, susținând ca dacă doresc sa renunț la abonament trebuie sa plătească taxa de reziliere 180 lei parca. Ce pot face? Mi se pare nejustificat ca tot eu sa achit taxa, atâta vreme cât ei nu sunt in stare sa ofere ceea ce au promis prin contract.

Vbochis
Vbochis

Vbochis

User level
Nivel
0
1 / 100
punct
Custom field 2
Vbochis
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salutare!
Dacă nu pot oferi servicii decente, ai dreptul să reziliezi fără costuri suplimentare, pentru că nu este din vina ta. Fă o sesizare scrisă la serviciul.clienti@orange.ro și explică-le detaliat acolo cum stă treabă, eventual atașează-le și teste de viteză și liniuțele de semnal, etc.
Sper să rezolvi ceea ce ți-ai propus.
Succes!

Deși cunoaște (sau poate că nu??) situația din teren, deși cunoaște (sau poate că nu??) un plan de investiții pe viitor în oricare dintre zone, Orange garantează funcționarea serviciilor sale indiferent de locație. Astfel apar situații cu astfel de contracte pe care clientul trebuie să le clarifice și să le descâlcească pentru a nu plăti abonamente fără să beneficieze de serviciile respective în locația unde are nevoie.
Succes în rezilierea serviciilor. Dacă nu se dorește, există ANPC.

Am observat și eu niște probleme zilele astea cu net Fix 4G.

Dar parcă și-a revenit între timp!
(sau n-am mai avut eu nervi să încerc conexiunea pe Zoom - făceam direct hotspot 4G+ de pe telefon, ca pe vremuri)

Încă 1 an de contract... :)

Poate să aibă momente mai bune sau mai rele, în funcție de numărul de utilizatori existenți la un moment dat în zona respectivă. Dacă sunt mai mulți, evident că și conexiunea va fi mai cu probleme.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!