Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Abonament nou, Smart 15, sim inactiv.

Salutare!
Am comandat un Smart 15, pe data 14.11.2021.
Din păcate observ că sim-ul nu se conectează la rețea, am sunat la 300 și am fost informat că acest număr nu există în sistem...să iau legătura cu cei de la magazinul online. Trimis e-mail de aproximativ 5 zile și nu am primit niciun răspuns.
Ce pot face în continuare?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@Costy, am transmis situația ta colegilor noștri de la magazinul online. Poți face, te rog, o închidere/ repornire a telefonului? Mulțumim.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Sa ai rabdare, desi ai avut destula pana acum. Probabil ca nu s-a procesat comanda, inca.
SIM-ul cu acel numar cum ti-a parvenit?

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

@Costy, am transmis situația ta colegilor noștri de la magazinul online. Poți face, te rog, o închidere/ repornire a telefonului? Mulțumim.

Deci ar fi trebuit sa fie activat SIM-ul si abonamentul, daca ti l-au trimis...

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!