Întrebare cu răspuns(uri)

Recuperare cartela SIM PrePay dezactivata

Buna ziua. Tatal meu a decedat anul trecut si a lasat in urma mai multe lucruri printre care telefonul si cartela sim de la Orange. Din cate imi amintesc are acest numar de peste 10 ani daca nu si mai mult, dar dupa ce a decedat telefonul lui nu prea a mai fost folosit decat la unele apeluri si sms-uri primite din partea altor persoane. Problema e ca azi uitandu-ma in telefonul lui am observat ca cartela este dezactivata si asta presupun din cauza ca cartela nu a mai fost incarcata ceva timp. Daca nu ma insel ultima oara a fost incarcata prin primavara anul acesta. Acum ce vreau sa va intreb, exista vreo modalitate prin care pot recupera acel numar? Multumesc!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut,
Conform site-ului Orange, "la expirarea perioadei de gratie, accesul la Serviciile PrePay este complet restrictionat, iar cartela SIM PrePay devine inutilizabila. Perioada de gratie in momentul achizitionarii si initializarii unei cartele SIM PrePay este de 365 de zile. Ulterior, perioada de gratie poate fi prelungita cu 240 de zile daca efectuezi o reincarcare." - sursa: https://www.orange.ro/help/arhiva/orange-prepay/cum-recup...
In Comunitate s-a mai dezbatut problema si concluzia a fost ca sansele sunt extrem de mici, dar uneori se poate rezolva cu trecerea la abonament: https://comunitate.orange.ro/questions/2288748-activa-cartela-reincarcabila-expirat
Cu toate astea, daca chiar e important sa recuperezi numarul si daca numarul nu a fost primit intre timp de alt utilizator, mergi in Orange Shop sau suna la 300 si intreaba daca se mai poate face ceva cu acel numar - mai ales ca ai cartela SIM si cunosti numarul si istoricul de reincarcari. Eu am avut acum cativa ani o situatie similara, pe Vodafone. In cazul meu, numarul expirase de vreo saptamana, nu fusese realocat si mi s-a permis salvarea numarului dupa o reincarcare de 6-7 euro. Teoretic nu se poate face nimic, practic exista o singura metoda sa afli cu siguranta.
Incearca si apoi spune-ne si noua, te rog :)

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (4)

80%

4 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

80% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut,
Conform site-ului Orange, "la expirarea perioadei de gratie, accesul la Serviciile PrePay este complet restrictionat, iar cartela SIM PrePay devine inutilizabila. Perioada de gratie in momentul achizitionarii si initializarii unei cartele SIM PrePay este de 365 de zile. Ulterior, perioada de gratie poate fi prelungita cu 240 de zile daca efectuezi o reincarcare." - sursa: https://www.orange.ro/help/arhiva/orange-prepay/cum-recup...
In Comunitate s-a mai dezbatut problema si concluzia a fost ca sansele sunt extrem de mici, dar uneori se poate rezolva cu trecerea la abonament: https://comunitate.orange.ro/questions/2288748-activa-cartela-reincarcabila-expirat
Cu toate astea, daca chiar e important sa recuperezi numarul si daca numarul nu a fost primit intre timp de alt utilizator, mergi in Orange Shop sau suna la 300 si intreaba daca se mai poate face ceva cu acel numar - mai ales ca ai cartela SIM si cunosti numarul si istoricul de reincarcari. Eu am avut acum cativa ani o situatie similara, pe Vodafone. In cazul meu, numarul expirase de vreo saptamana, nu fusese realocat si mi s-a permis salvarea numarului dupa o reincarcare de 6-7 euro. Teoretic nu se poate face nimic, practic exista o singura metoda sa afli cu siguranta.
Incearca si apoi spune-ne si noua, te rog :)

@Trixen: Diferențe? Dacă la Vodafone poți recupera numărul după câteva zile de la terminarea perioadei de grație și fără obligații de abonament, oare la Orange ce surprize ai putea avea în primele zile de la expirarea perioadei de grație? Vreo grațiere? Poate un abonament gras, ca pt oricare client disperat....

@FLo1 Exact, daca ar fi niste metode prin care ai putea sa-ti recuperezi numarul dezactivat sigur ar fi scris pe undeva pe site-ul Orange. Eu am cautat pe tot site-ul, am vorbit si cu un agent aici pe site, un domn amabil care mi-a cerut seria sim-ului, dar dupa cateva verificari mi-a spus ca nu se poate face nimic, dar m-a rugat sa merg intr-un Orange Shop si sa vorbesc cu colegii dansului sa vada daca se poate face ceva. Acum nu vreau sa par carcotas, dar daca intr-un Orange Shop s-ar putea face ceva, aici pe site de ce nu s-ar putea? Oare sunt trimis intr-un Orange Shop doar pentru a mi se spune ca pot salva numarul doar cu ajutorul unui abonament de nu stiu cati euro? Eu vreau sa reactivez numarul tatalui meu, dar asta nu e o prioritate si nici de abonamente n-am nevoie. Chiar si numarul tatalui meu a fost la inceput un abonament dar dupa niste probleme cu cei de la Orange taica-miu a decis sa renunte si sa ramana pe PrePay. As fi dispus sa platesc 5-6-10 euro ca sa salvez acel numar, dar nu se pune problema de un abonament. Din cate am inteles, numerele dezactivate sunt bagate intr-o carantina timp de 6 luni dupa care sunt alocate altor simuri, dar ma intreb si eu, oare numerele alea din carantina nu pot fi reactivate, mi se pare putin ciudat, dar ce sa facem, astea-s politicile Orange...

@Crysty: Cele scrise de mine sunt contrar regulamentului, dar posibile și reale. Dar la Orange jaful merge până la capăt, iar empatia lipsește cu desăvârșire.

@FLo1 Ce ma deranjeaza cel mai tare e ca nu ni se ofera o solutie la problema asta. Cauti pe tot site-ul nu gasesti solutie, vorbesti cu un agent nu gasesti solutie si intr-un final esti trimis spre un Orange Shop unde culmea s-ar putea sa nu existe o solutie, deci "s-ar putea" dar printr-o metoda sau alta exista o solutie. Acum ca problema se rezolva doar cu bani sau cu un abonament asta-i partea a doua, dar nu stiu de ce nu se expun aceste solutii si aici. Ar putea pur si simplu sa scrie si aici pe site ca "ba frate, daca vrei sa-ti recuperezi numarul de telefon o sa ti se impuna o taxa de nu stiu cati lei-euro sau esti obligat sa-ti faci un abonament si aia e" si am rezolvat problema intr-un mod foarte simplu pentru ca fiecare poate alege ce vrea sa faca dupa aceea. Dar nu, trebuie sa ne pierdem nu stiu cat timp pe aici pe site sa cauti anumite informatii pe care le gasesti dar nu-ti ofera o solutie clara, sau astepti nu stiu cat timp pana esti pus in legatura cu un agent care dupa nu stiu cate minute o sa-ti spuna ca nu are nici o solutie la problema ta si o sa te trimita la un Orange Shop pe care nu-l gasesti la orice colt de drum si uite asa pierzi timpul pentru o problema la care puteai avea o solutie direct aici.

O sesizare scrisă la Orange pe email poate ajută dar nu aș crede sa poți recupera numărul. Apoi o sesizare la ANCOM care reglementează domeniul telekom. Apoi la ANPC probabil vor reglementa acest domeniu. Dar multă răbdare astfel de situații durează.

VasT
VasT

VasT

User level
Nivel
1
358 / 750
puncte
Custom field 2
VasT

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!