Întrebare fară răspuns

Sugestie extindere Orange Love si pentru clientii Yoxo

Salutare,

Recent am descoperit ca abonatii Yoxo nu sunt considerati pentru a forma pachete Orange Love, indiferent de vechemea lor.

Sunt abonat Orange Love si aveam inclus numarul Prepay in pachet, prepay pe care l-am trecut anul trecut in septembrie pe Yoxo. Zilele trecute cand am dorit sa fac prelungirea pachetului Love am aflat ca nu ma mai pot incadra intrucat numarul de mobil nu mai apare asociat contului. Solutia: fie imi fac un abonament nou, fie prelungesc serviciile separat la tarif standard.

Intrebare: de ce nu este considerat Yoxo ca un abonement eligibil pentru pachetul Love? Tinand cont ca o cartela PrePay cu o vechime mai mare de 12 luni este luata in considerare in firmarea pachetelor.

Deja clientii care au ales Yoxo inca de la inceput au peste 1 an vechime.

@moderatorii Orange - va rog sa facilitati extinderea Pachetului Love si clientilor Yoxo cu vechime de peste 12 luni. Mai ales ca o buna parte dintre ei vin tot din reteaua Orange, deci nu au schimbat operatorul.

Multumesc mult

observator
observator

observator

User level
Nivel
1
207 / 750
puncte
Custom field 2
observator
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@observator, mulțumim pentru sugestie! O vom transmite mai departe colegilor care se ocupă de Yoxo și Love.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

@observator: Pentru ”discount” e nevoie de garanții. Garanție mai bună decât o lipire de glie pentru 24 de luni nu este alta. Yoxo, la fel ca prepay-ul este temporar și nu prezintă garanția unei stabilități și longevități în ceea ce privește relația ta contractuală (de fapt cam .... fără contract) pe care o ai cu Orange pentru seviciile de voce. De aceea se pretinde abonament pentru astfel de condiții.

@FLo1 - nu-i chiar asa. Nu se pretinde doar abonament. De mai bine de un an si jumatate inclusiv clientii PrePay cu vechimea mai mare de 12 luni pot activa pachetul Love in conditii de clienti Orange. Eu asa am activat pachetul acum aproape 2 ani... deci garantia de care vorbesti aici nu prea se sustine, iar sugestia de a include si Yoxo este mai mult decat pertinenta

observator
observator

observator

User level
Nivel
1
207 / 750
puncte
Custom field 2
observator

Stai liniștit că nici clienții prepay nu sunt băgați în seamă la Orange Love... nu în sensul că partea de vechime este ignorată ci aceea că ești considerat client non-Orange... e noaptea minții...

Atenție vorbim de modul de ofertare nu dacă poți sau nu poți contracta Orange Love: existau la un moment dat oferta pentru clienții Orange care n-avea nici o treabă cu vechimea, și oferta pentru cei care nu sunt clienți Orange.

În periplul meu de a-mi trage Orange Love la "casa de vacanță" am pus-o și pe soție să solicite Orange Love... în speranța că poate dacă sunt mai multe cereri se mișcă treaba. Ei bine, după ce că are același număr din 2003, abonament 2 ani și apoi migrare la prepay cu minim 10 reîncărcări anual... a primit oferta pentru non-client Orange... am sunat la RC să le bat obrazul și mi-au spus că prepay-ul deși e Orange, nu-i client Orange...

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
3047 / 5000
puncte
Custom field 2

@observator: Singura garantie care conteaza la Orange este cea tehnico-economica, adica tehnologie minima (pentru reducerea costurilor) si profitabila (adica cu garantii pe termen indelungat a profitului adus de pe urma unei bucati de client). Prepayul ca si Yoxo sunt la liber, fara obligatii si legari de glie. Restul e can-can.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!