Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Abonamentul YOXO nu se activeaza

Buna ziua!
Astazi ar fi trebuit sa se activeze aboamentul YOXO, insa acest lucru intarzie sa se intample. In momentul in care am introdus datele pentru a crea abonamentul, am optat pentru pastrarea numarului actual, astfel nu am fost nevoit sa introduc datele de pe sim-ul actual si operatorul. De asemenea card-ul a fost validat cu succes fiind si suficiente fonduri in cazul in care ar trebui sa platesc anticipat (prima luna fiind gratuita). Pentru a activa aboamentul detaliile din aplicatie spun ca ar trebui sa restartez telefonul si acesta sa se activeze, insa dupa multe incercari si tot felul de restaratari, abonamentul tot nu se activeaza si telefonul ramane mort fara semnal.
Imi poate spune cineva care a intampinat aceeasi problema cum a fost solutionata?
Multumesc!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Se pare că Yoxo dă rateuri. Doar luând legătura cu ei te vei putea convinge de inutilitatea acestei păcăleli digitale. Cu ... răbdare.

@Ruben6 & @cristim66, ne pare rău pentru situația semnalată de voi. Am transmis feedbackul vostru colegilor noștri care se ocupă de Yoxo.

@Ruben6: Cei de la Yoxo te vor contacta pe numărul de telefon pentru detalii și să te îndrume pentru a-ți face SIMul funcțional. Trebuie doar să ai grijă ca numărul respectiv să nu fie ”mort fara semnal”. Ingenios, nu-i așa?

Din păcate, în acest moment avem un incident care efectează o parte din activările abonamenelor Yoxo. Nu avem încă un termen de rezolvare, dar vă asigurăm ca departamentul nostru tehnic face toate demersurile necesare pentru remedierea problemei cât mai rapid.
Mulțumim pentru înțelegere.

am fost contactat pe aplicatie, insa am primit acelasi raspuns, au probleme tehnice, si am fost indrumat in caz ca vreau sa renunt la aboament si sa revin inapoi la prepay, sa inchid abonamentul, insa acest lucru nu este posibil, pentru ca abonamentul mai intai trebuie sa fie activ ca sa il poti dezactiva si tare imi este frica pentru momentul cand va trebui sa renunt la abonament ca alte probleme vor aparea, din ce am citit si alte probleme pe care le-au intampinat si altii..

Update - Colegii noștri au efectuat niște corecții în sistem. Puteți, vă rog, să închideți/ reporniți telefonul si să verificați funcționalitatea serviciilor?

@Ruben6, mulțumesc mult pentru confirmare! Mă bucur că s-a rezolvat. Se vede totul OK în aplicație, inclusiv resursele, da?

Am verificat sa vad daca functioneaza apelurile si datele, momentan nu am intampinat probleme, din ce am citit de la alti clienti e posibil sa apare probleme la plata, dar poate pana atunci se va solutiona si acest aspect

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!