Întrebare cu răspuns(uri)

Costcontrol Yoxo

Bună ziua. Sunt noua . Nu știu cum aflu internetul rămas.Adica numai sun la 415 dar unde ? Unde apelez sa aflu . Cum întru pe mesenger. Ce ar trebui sa mai fac setări sau nu trebuie. Mulțumesc.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut!
Pentru Yoxo singura varianta de administrare sau aflare informatii este din aplicatie: te autentifici cu contul sub care ai facut abonamentul si iti apar toate datele.
Apelurile catre *100# sau 415 nu merg, iar apelul la 300 este taxabil.
Dupa ce te-ai conectat in cont, pentru toate problemele intampinate, singura metoda de a obtine ajutor este accesarea "Messenger" din meniu, din Yoxo.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Am avut abonament Orange și acum m_am transferat pe yoxoo. Mai mult nu știu. NICI ce e cu acel cod de 5 minute nici ce trebuie sa configurez

Toate informațiile despre abonamentul tău le găsești în aplicația Yoxo, dacă ești autentificată. Messengerul îl găsești deasemenea tot în meniul aplicației.
La ce cod te referi? Poți atașa o captură de ecran din aplicație ca să ne dăm seama exact care este nelămurirea ta?
Poți intra și pe https://www.yoxo.ro/ pentru mai multe informații.

Salut!
Pentru Yoxo singura varianta de administrare sau aflare informatii este din aplicatie: te autentifici cu contul sub care ai facut abonamentul si iti apar toate datele.
Apelurile catre *100# sau 415 nu merg, iar apelul la 300 este taxabil.
Dupa ce te-ai conectat in cont, pentru toate problemele intampinate, singura metoda de a obtine ajutor este accesarea "Messenger" din meniu, din Yoxo.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!